برگزاری مسابقات رنکینگ در باشگاه بولینگ صفه

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: مسابقات رنکینگ استان اصفهان با مشارکت هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان در باشگاه بولینگ صفه برگزار شد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان نسبت به برگزاری مسابقات بولینگ در محل مجموعه بولینگ صفه اقدام کرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات ویژه آقایان و بانوان با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی با حضور تعداد ۲۶ بولر از استان‌های اصفهان، تهران، شیراز و … برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از برنامه‌های مناسبتی نظیر: ارائه خدمات به کودکان و خانواده‌های ایشان با شرایط ویژه منحصر به فرد در ۱۷ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک، استفاده تمامی اعضای تحت پوشش مؤسسات خیریه به صورت کاملاً رایگان از مجموعه شهررویاها در ۲۵ مهرماه به مناسبت روز جهانی ریشه کنی فقر، برگزاری مسابقات بولینگ با حضور تیم‌هایی به نمایندگی از شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان در ۲۶ مهرماه به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، برگزاری رویداد بزرگ ایده کاپ با محور شناسایی و کشف ایده‌های برتر در جهت حفظ، توسعه و بهره برداری بهینه از زیست بوم کوه صفه و منطقه بزرگ گردشگری صفه با حضور کارشناسان برتر و فعالان این حوزه در ۲۷ مهرماه مقارن با آغاز هفته وحدت خبر داد.

معینی در خصوص طرح بزرگ باغ بازی گفت: محوریت این مجموعه تفریحی- ورزشی است و با هدف حضور ورزشکاران در کنار خانوا ده به صورت حرفه‌ای و همگانی برنامه ریزی شده که در حال حاضر از بولینگ، بیلیارد، دارت و شطرنج بهره می‌برد و در آینده نزدیک پروژه تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه و تفنگ بادی و ورزش بولس از زیرمجموعه‌های هیئت بولینگ و بیلیارد در این مجموعه اجرایی خواهد شد. همچنین مطالعات اجرایی پروژه صخره نوردی و فوتبال دستی حرفه‌ای در دستور کار کارشناسان مربوطه قرار دارد و به زودی از طرح کلی باغ بازی رونمایی خواهد شد.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:

نفر اول: آقای فرهاد دفاعی از تهران با امتیاز ۱۰۴۱ پین

نفر دوم: آقای سیروس عباسی از شیراز با امتیاز ۱۰۴۰ پین

نفر سوم: آقای مصطفی قاسمی فرد از اصفهان با امتیاز ۱۰۳۶ پین

آقای جواد یارمحمودی از شیراز به عنوان با اخلاق ترین ورزشکار مسابقات معرفی، آقای سیروس عباسی دارای امتیاز ۲۳۵ بیشترین امتیاز در یک گیم را به خود اختصاص داد و به رسم یادبود هدایایی به تمامی شرکت کنندگان اهدا شد.

کد خبر 527644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.