آغاز ثبت‌نام اهالی رسانه در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

اصحاب رسانه می‌توانند برای حضور در سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در سامانه جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، ثبت‌نام اهالی رسانه برای تماشای آثار سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آغاز از فردا آغاز می‌شود.

خبرنگاران، منتقدان و کارشناسان و مدیران رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب می‌توانند جهت ثبت‌نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با ورود به پرتال ویژه جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.festival.iycs.ir اطلاعات و درخواست خود را ثبت کنند.

فرآیند ثبت نام از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ مهر آغاز شد و به مدت ۵ روز تا پایان چهارشنبه ۲۱ مهر ادامه خواهد داشت.

در صورت موفق بودن فرآیند ثبت اطلاعات در سامانه نامبرده، پیامکی مبتنی بر تأیید دریافت اطلاعات برای کاربر ارسال خواهد شد و تاییدیه نهایی جهت صدور کارت یا دریافت کد تماشای آنلاین آثار در سامانه آنلاین جشنواره متعاقباً و از طریق پیامکی دیگر در اختیار فرد ثبت‌نام‌کننده قرار می‌گیرد.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تأیید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

کد خبر 527606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.