افزایش بودجه شهرداری تهران پس از تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساخت‌وساز

عضو کمیسیون برنامه بودجه شورای شهر تهران گفت: براساس آخرین آماری که یک ماه پیش توسط شهردار تهران اعلام شد میزان تحقق بودجه ۱۴۰۰، ۴۰ درصد بوده است.

به گزارش ایمنا، ناصر امانی با اشاره به جلسه فردا (یکشنبه) شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه در قالب جلسه هم اندیشی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و همچنین شهرداران جدید مناطق برگزار خواهد شد و قرار است معارفه‌ای توسط شهردار تهران در رابطه با شهرداران جدید مناطق انجام شود سپس به موضوعات جلسه پرداخته شود.

وی در پاسخ به پرسش تسنیم که مرحله دوم انتصابات در شهرداری تهران چه زمانی انجام خواهد شد گفت: قرار بود هفته گذشته این انتصابات انجام شود که به تعویق افتاد و علی‌القاعده طی هفته جاری و یا هفته آینده این موضوع انجام خواهد شد.

امانی در رابطه با اجرای پروژه‌های جدید در شهر تهران نیز اضافه کرد: شورا سیاست‌گذار است و در رابطه با اجرای پروژه‌ها از شهردار تهران پیگیری کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با آخرین رقم تحقق بودجه ۱۴۰۰ در شش ماهه ابتدایی سال جاری گفت: براساس آخرین آماری که یک ماه پیش توسط شهردار تهران اعلام شد میزان تحقق بودجه ۱۴۰۰، ۴۰ درصد بوده که البته با لایحه جدید شورای شهر تهران مبنی بر تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساخت و ساز این رقم افزایش یافته است اما رقم دقیق آن را مطلع نیستم.

کد خبر 527595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.