گذر موج ضعیف و افزایش ابر در مناطق غربی/کاهش ۴ درجه‌ای هوا در استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته در استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان منجر به کاهش دید و کیفیت نسبی هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد، از فردا با گذر موج ضعیف در مناطق غربی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته در استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان منجر به کاهش دید و کیفیت نسبی هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد، از فردا با گذر موج ضعیف در مناطق غربی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از فردا در بعضی مناطق استان دما به صفر می‌رسد، بنابراین برای جلوگیری از آسیب به محصولات کشاورزی، باغداران و کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۷ درجه و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: زرین‌شهر با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 527576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.