۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
سکوت لیونل مسی شکست!

فوق ستاره آرژانتینی سابق باشگاه بارسلونا که چند ماهی از جدایی تلخش از اردوگاه کاتالان ها میگذرد؛ مصاحبه جالبی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سابق باشگاه بارسلونا که هرگز کسی فکر نمی‌کرد از این باشگاه جدا شود، با پیوستن به PSG همه را شوکه کرد.

او بعد از مدتی سکوت، مصاحبه‌ای با نشریه فرانسوی "فرانس فوتبال" انجام داده و حرف‌های جالبی به زبان آورده است که در ادامه می‌خوانید:

مسی در این مصاحبه گفت: بارسا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که من نمی‌توانم در آنجا ادامه دهم. از همان لحظه به این فکر کردم که چگونه می‌توانم فوتبالم را ادامه دهم و برای تکمیل دوران حرفه‌ای‌ام به دنبال باشگاهی باشم.

لیونل مسی در پاسخ به این سوال که ️آیا انتظار داشتید که بارسلونا را ترک کنید؟ افزود: هیچگاه انتظارش را نداشتم. پس از تعطیلات به بارسلون برگشتم تا بعد از تمدید قرارداد، تمریناتم را آغاز کنم، اما وقتی رسیدم به من گفتند که امکان تمدید وجود ندارد و این مرا خیلی اذیت کرد. در بارسلونا شهر را به وسیله قلبم می‌شناختم و حال اعتراف می‌کنم که گمشده‌ام! باید شهر پاریس را بشناسم تا بتوانم آسان‌تر رفت‌وآمد کنم. وقتی نتوانستم قراردادم را با بارسا تمدید کنم، از چند باشگاه پیشنهاد دریافت کردم. پاریس سریع‌تر بود و من پروژه، بلندپروازی و سطح فنی بازیکنانش را دوست داشتم.

بازیکن سابق بارسلونا در خصوص اینکه آیا ️انتخاب پاریس با نیمار، دی ماریا و پارادس آسان شد؟ اظهار کرد: بله! می‌دانستم با حضور آنها شرایط برایم آسان‌تر دنبال خواهد شد. من سریع‌تر از آنچه فکر می‌کردم با شرایط سازگار شدم. بازیکنان طوری رفتار می‌کنند که گویی مدت زیادی با هم بوده‌ایم. من می‌خواهم به یک چمپیونزلیگ دیگر دست پیدا کنم. در پاریس نیز همه این آرزو را دارند و اخیراً به آن نزدیک شده‌اند. این یک تورنمنت جذاب است و بردن آن دشوار است. گمان می‌کنم این تیم ابزار لازم برای قهرمانی در اروپا را دارد. در این فصل لیگ قهرمانان مدعیانی نظیر چلسی، یونایتد، سیتی، رئال، بایرن و اینتر وجود دارند. ما نیز تیم قدرتمندی داریم و باید یکدیگر را بیشتر بشناسیم. برای کسب عنوان قهرمانی باید یک تیم باشید.

فوق ستاره آرژانتینی نظرش در مورد تفاوت لوشامپیونه با لالیگا، گفت: به لحاظ فیزیکی، لیگ فرانسه قوی‌تر از لالیگا است. در اینجا هیچ فضایی وجود ندارد و بازیکنان از فیزیک بسیار بالایی برخوردار هستند.

مسی در پاسخ به این سوال که ️آیا پوچتینو در انتخاب شما نقش داشت؟ خاطرنشان کرد: بله! واضح است. ما هموطن هستیم و با وجود اینکه در گذشته با یکدیگر کار نکردیم، از قبل همدیگر را می‌شناختیم.

بازیکن جدید PSG در خصوص اینکه ️آیا هم تیمی شدن با بازیکن سابق رئال مادرید (راموس) احساس عجیبی دارد؟ اظهار کرد: باید اعتراف کنم که هرگز فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد. جو در رختکن تیم شگفت‌انگیز است.

لیونل مسی به صحبت‌های خود ادامه داد و گفت: کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی چیزی بود که مدت‌ها منتظر آن بودم. من می‌خواهم تا پایان دوران حرفه‌ای‌ام به عناوین بیشتری دست پیدا کنم. امیدوارم بتوانم با تیم به دستاوردهای بزرگی برسم. این هدف مشترک ما است.

بازیکن سابق بارسلونا در مورد اینکه ️تفاوت MSN و MMN در چیست؟ گفت: تفاوت اصلی در سن است. در آن زمان من و نیمار بسیار جوان بودیم و حالا تنها امباپه از این امتیاز برخوردار است. سوارز یک مهاجم نوک بالفطره است و در محوطه جریمه می‌ماند و گل می‌زند. درحالی‌که امباپه عاشق حرکت است، اگر به او فضا بدهید شما را نابود خواهد کرد.

مسی در مورد ️سازگاری با امباپه هم خاطرنشان کرد: عالی پیش می‌رود. سازگاری با بازیکنی مثل او آسان خواهد بود. به علاوه اینکه او به زبان اسپانیایی نیز مسلط است و در خارج از زمین نیز روابط خوبی با هم داریم.

مهاج پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در خانواده فرانسوی صحبت کرده‌اید؟ جواب داد: بچه‌ها به مدرسه رفته‌اند و در کلاس‌ها شروع به یادگیری کرده‌اند. آنها گاهی فرانسوی صحبت می‌کنند، اما من هنوز شروع نکرده‌ام.

سکوت لیونل مسی شکست!

این فوق ستاره در خصوص موضوع ️توپ طلا گفت: بازیکنانی مثل بنزما و لواندوفسکی هستند که فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کردند. من از بین هم تیمی‌هایم به نیمار و امباپه رأی خواهم داد. مسابقاتی نظیر کوپا آمه ریکا، یورو و لیگ قهرمانان باعث افزایش شانس کسب توپ طلا می‌شود. در چند سال اخیر دیده‌ایم که در کسب توپ طلا عناوین تیمی بر عملکرد بازیکن در زمین اولویت داشته است.

مسی در پایان به این سوال که ️آیا شما برنده توپ طلا هستید؟ گفت: من احساس نمی‌کنم که شانس بیشتری نسبت به دیگر ستاره‌ها داشته باشم. اگر برنده شوم بسیار خوشحال خواهم شد، اما دوست ندارم در این مورد صحبت کنم.

کد خبر 527510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.