نخستین مدال کاروان وزنه بردای به نام بانوان/ حسینی برنز دوضرب جهان را کسب کرد

رقابت های دسته ۵۹ کیلوگرم بانوان قهرمانی نوجوانان جهان با حضور دو نماینده کشورمان پایان یافت که با اولین مدال کاروان اعزامی نیز همراه بود.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های دسته ۵۹ کیلوگرم بانوان قهرمانی نوجوانان جهان با حضور دو نماینده کشورمان پایان یافت که با اولین مدال کاروان اعزامی نیز همراه بود.

در این مسابقات، فاطمه کشاورز و سیده غزاله حسینی از کشورمان به مصاف حریفان رفتند که در پایان، حسینی موفق شد اولین مدال کاروان را به نام خود کند.

سیده غزاله حسینی در یک ضرب وزنه‌های ۶۵، ۷۱ و ۷۴ کیلوگرم را با موفقیت به ثبت رساند. وی در تلاش اول حرکت دو ضرب ۸۲ کیلو را بالا برد. وی در تلاش برای ۹۱ کیلو ناکام ماند، اما در آخرین حرکت، ۹۴ کیلو را به ثبت رساند تا مدال برنز را به نام خود کند. نمایندگان تایلند و کلمبیا بالاتر از وی قرار گرفتند که رکورد ۱۰۰ کیلو را ثبت کردند. این نخستین مدال کاروان اعزامی کشورمان به شمار می‌رود.

فاطمه کشاورز دیگر ملی پوش کشورمان موفق شد در حرکت یک‌ضرب وزنه‌های ۶۵ ،۷۲ و ۷۶ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر ببرد. وی در دو ضرب، ابتدا ۸۶ کیلو را بالای سر برد، اما در تلاش برای ثبت ۹۳ کیلو، ناکام ماند. وی نیز می‌توانست برای کاروان کشورمان مدال آور باشد که از رسیدن به این هدف بازماند.

در پایان و در مجموع، نمایندگان کلمبیا و تایلند روی سکو قرار گرفتند. سیده غزاله حسینی در مجموع به عنوان چهارمی بسنده کرد.

منبع: فارس

کد خبر 527440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.