انتقاد شدید رسانه اماراتی از سرمربی تیم ملی

روزنامه الخلیج امارات در مطلبی به انتقاد شدید از برت فان مارویک سرمربی هلندی امارات پرداخته است.

به گزارش ایمنا، روزنامه الخلیج امارات در مطلبی به انتقاد شدید از برت فان مارویک سرمربی هلندی امارات پرداخته است. روزنامه الخلیج امارات پس از شکست یک بر صفر تیم ملی این کشور برابر ایران، در مطلبی به انتقاد شدید از برت فان مارویک سرمربی هلندی امارات پرداخته و نوشته است که او رؤیای هواداران اماراتی برای صعود به جام جهانی را به یک سراب تبدیل کرده است.

در این گزارش آمده است: تیم ملی فوتبال امارات در دیداری که در ورزشگاه الوصل برگزار شد، با نتیجه ۰-۱ به ایران باخت. شانس الأبیض (لقب تیم ملی امارات) برای کسب یکی از دو سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی، تا حد زیادی کاهش یافت. ایران با ۹ امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی ۷ امتیاز دارد و جبران این تفاوت در مقایسه با قابلیت‌های فنی تیم‌ها حتی در ۷ مسابقه باقی مانده دشوار است.

عموم مردم حق دارند عصبانی شوند و از مارویک سرمربی هلندی انتقاد کنند. تیم امارات با این مربی، ضعیف به نظر می‌رسید و تیم او پس از ۳ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده که آن یک گل نیز با اشتباه دروازه‌بان سوریه وارد دروازه شد. همه چیز غم انگیز بود، وقتی در سه بازی پیاپی شاهد هیچ پیروزی نیستیم و تیمی که به آن اعتماد کردیم در حد انتظار ظاهر نشده است.

فان مارویک اصرار داشت که مهاجم غول پیکر تیم یعنی تاگلیابوئه را از ابتدا در ترکیب تیم قرار ندهد و او را فقط در ۱۰ دقیقه آخر وارد زمین کند و قبل از آن اصرار داشت که تیم اردوی خاصی نداشته باشد و لیگ را متوقف نکند تا علامت‌های سوال درباره عملکرد او افزایش یابد. اگر او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت که جاه طلبی‌هایش صعود به جام جهانی است، مطمئناً با تصمیماتی که می‌گیرد نزدیک است که رؤیای ما و رؤیای خودش را به سراب تبدیل کند.

فان مارویک شب گذشته با برخی از چهره‌های جدید به میدان رفت که علت آن مصدومیت بازیکنانی نظیر محمد برغش، ولید عباس و علی سالمین بود. نیمه اول شاهد اتفاقی خاصی نبودیم و به نظر می‌رسید دو تیم از ترس دریافت گلی زودهنگام که نقشه‌های مربیان را از بین ببرد، با احتیاط بازی می‌کردند. مهمترین موقعیت نیمه اول دفع فرصت سردار آزمون توسط علی خصیف و ارسال بندر الاحبابی به روی دروازه ایران بود که توسط بیرانوند مهار شد.

نیمه دوم با تعویض مارویک آغاز گردید اما تیم مهمان بهتر ظاهر شد و علیرضا جهانبخش بازیکن فاینورد دروازه امارات را تهدید کرد که با واکنش علی خصیف مواجه شد. با وجود اینکه علی مبخوت در خط حمله تنها بود، اما شجاع خلیل زاده پیش از ورود مبخوت به درون محوطه جریمه او را سرنگون کرد که داور استرالیایی یک کارت قرمز به او نشان داد اما با تصمیم VAR این کارت قرمز لغو شد.

در دقیقه ۷۰، پاس سردار آزمون باعث شد تا مهاجم پورتو پرتغال با دروازه‌بان تک به تک شود و مهدی طارمی توپ را از کنار علی خصیف که از دروازه بیرون آمده بود را وارد دروازه کرد تا گل پیروزی ایران را به ثمر برساند. ایران در آستانه تثبیت پیروزی خود با به ثمر رساندن گل دوم بود، پس از آنکه مهدی طارمی توسط عبدالله رمضان درون محوطه جریمه سرنگون شد اما علی خصیف به طرز درخشانی پنالتی آزمون را مهار کرد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 527381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.