جانمایی بالغ بر ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در مشهد 

مدیرکل هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری مشهد از جانمایی بالغ بر ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در محورهای ورودی این کلانشهر و بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۴۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در نقاط پرتردد مشهد و معابر شهری جانمایی شده است.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده زائران و مجاوران و عزاداران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در ایام پایانی ماه صفر، به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و افزایش ظرفیت سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح شهر، بالغ بر ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز به صورت سیار در محورهای ورودی به شهر و اطراف حرم مطهر رضوی جانمایی شده است.

رهنمایی ادامه داد: به منظور حفظ بهداشت عمومی جامعه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مقرر شده است که این سرویس‌های بهداشتی به صورت مکرر، شست و شو و ضدعفونی شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری اضافه کرد: برای رفاه زائران تمامی ۴۵۰ آبخوری موجود در سطح شهر به طور آماده به کار در اختیار عموم قرار دارد و در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کلی آبخوری‌های سطح شهر به صورت مداوم ضدعفونی می‌شود.

رهنمایی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته نیز ۱۲ دستگاه تانکر آب غیر شرب نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب به موکب داران و زائران پیاده در هفت محور ورودی مشهدالرضا مستقر هستند.

کد خبر 527205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.