از داوران مردود لیگ برتری تا هفته هشتم تست مجدد گرفته نمی‌شود! + اسامی مردودی‌های سرشناس

پیشکسوت و مدرس داوری با اعلام داوران معروف رد شده در تست‌های آمادگی بدنی پیش از شروع فصل، از برگزاری تست مجدد در هفته هشتم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان دوره دانش افزایی داوران پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر و دسته یک، تعدادی داور سرشناس در تست‌ها مردود شده و برای هفته‌های آغازین لیگ کنار گذاشته شدند. برخی منابع از روز گذشته اسامی چند داور رد شده را به شکل غیررسمی اعلام کرده‌اند که میان آن‌ها، چهره‌های شناخته شده و با تجربه داوری نیز به چشم می‌خورد. همچنین برخی مدعی شدند تا هفته پنجم تستی از داورهای رد شده در تست‌های بدنی گرفته نخواهد شد ولی به نظر می‌رسد این خبر صحت ندارد.

مردودی هفت چهره سرشناس داوری!

در همین خصوص نوذر رودنیل، پیشکسوت و مدرس داوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، گفت: همان طور که قبلاً گفتم که امکان دارد در تست تعدادی از داوران مردود شوند، همین اتفاق افتاد و هفت نفر از کمک داوران و هفت نفر نیز از داوران مطرح اعم از اشکان خورشیدی، زاهدی فر، رضا عادل، عباس راکی، فرخی مهر، حاج ملک، ابولفضل گرجی و مهدی سید علی مردود شده‌اند. جا دارد از کمیته داوران و دبیرکل فدراسیون تشکر بکنیم و نکته مهم این است که برای تست مجدد هم جدیت به خرج بدهند تا حق دیگران ضایع نشود.

وی افزود: داورانی که زحمت کشیدند، نتیجه گرفتند و شخصی که تلاش نکرده و استراحت کرده، نتیجه نگرفته است. در نتیجه می‌طلبد که کمیته داوران و دبیر کل از هیچ هیئت و قدرتی نترسند و پا قضیه بایستند.

این پیشکسوت داوری با رد تست مجدد در هفته پنجم به نقل از دبیر کل فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: با آقای کامرانی فر صحبت کردم و او گفت هفته هشتم از داوران رد شده مجدد تست می‌گیریم و هر کس غیر این گفته، اشتباه است چون اعلام کردیم هفته هشتم تست لیگ برتر می‌گیریم ولی داوران لیگ یک را نیم فصل تست می‌گیرند.

کد خبر 527157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.