۴ رام قطار به ناوگان مترو افزوده می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به بازگشایی مدارس از اواخر مهر یا اواسط آبان، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس چهار رام قطار اوورهال شده به مجموعه ناوگان فعلی اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی عبداله پور اظهار کرد: تمامی اقدامات لازم جهت بازگشایی مدارس انجام شده و آمادگی وجود دارد قطارهای فوق‌العاده به ایستگاه‌ها اعزام شود.

وی ضمن اشاره به اوورهال چهار رام قطار، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد اگر آخر مهر یا اواسط آبان بازگشایی مدارس صورت گیرد چهار رام قطار از طریق بازسازی اساسی به تعداد قطارهای فعلی ناوگان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه داد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دستور داده است که در طولانی مدت تعمیرات اساسی تمامی قطارهایی که به رده اوورهال رسیده‌اند، آغاز شود.

عبداله پور با بیان اینکه برای این اقدام منابع مالی نیاز است، تصریح کرد: در حال رایزنی و گفت‌وگو هستیم تا از طریق منابع مالی شهرداری و دو منبع دولتی جدید این کار انجام شود. اگر بخشی از این منابع به دست مترو برسد به سرعت کار اوورهال آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: هزینه تعمیرات اساسی هر قطار با هم متفاوت است. بطوری که هزینه اوورهال هر رام قطار به طور متوسط ۴۰ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تاکید کرد: در حال حاضر در راستای چهارچوب‌های مشخص شده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حرکت می‌کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 527149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.