عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ مهرماه

در این بسته خبری از آغاز طرح پاکسازی محلات نیشابور تا کسب رتبه برتر شهرداری ملایر در حوزه گردشکری صدور احکام شهرداران استان قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پیاده روی خانواده سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین

به مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش پیاده روی خانواده سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و تجدید با میثاق با شهدای گمنام برگزار شد.

بودجه ۵۰ میلیاردی احداث پارک و پیاده روسازی در گنبدکاووس

سیدعلی‌اصغر موسوی، سرپرست شهرداری گنبدکاووس گفت: در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای احداث سه پارک استاندارد و اجرای‌مبلمان و پیاده‌روسازی خیابان اصلی شهر در نظر گرفته شده است.

تجهیزات آتش نشانی ایلام کافی نیست

نصرت‌الله لطفی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان‌ها و انبوه سازی‌های شهر ایلام نردبان هیدرولیک ۳۲ متری از تجهیزات مورد نیاز و ضروری این سازمان است.

آغاز عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر کوی محرزی خرمشهر

عملیات اجرایی پروژه آسفالت معابر کوی محرزی به طول ۳ کیلومتر از نهر اول تا نهر یازدهم توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد؛ کوی محرزی یکی از مناطق کم برخوردار از حیث خدمات عمرانی بوده که معابر آن نیازمند بهسازی است.

صدور احکام ۱۲ شهردار استان قزوین

مصطفی صالحی، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: تاکنون احکام ۱۲ شهردار استان صادر و مراسم معارفه ۹ تن از آنها برگزار شده است.

آموزش اصول ایمنی در مدارس خرم دره

مسئول آتش‌نشانی شهرداری خرم‌دره با بیان اینکه آموزش اصول ایمنی و آتش‌نشانی، ضرورتی انکارناپذیر در مدارس است، خاطرنشان کرد: آموزش اصول ایمنی آتش‌نشانی در مدارس به منظور آمادگی دانش‌آموزان هنگام مقابله با حوادث غیرمترقبه در مدارس انجام می‌شود، زیرا یادگیری این آموزش‌ها از ابتدای کودکی موجب می‌شود که فرزندان در موقع بروز خطرات احتمالی استفاده بسیار مفیدی از این آموزش‌ها داشته باشند.

پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های اقتصادی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

محسن کوشش‌تبار، مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آغاز فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی درآمدزا شهرداری‌های و دهیارهای کشور با بانک ملی ایران و ابلاغ ضوابط اجرایی خبر داد.

کسب رتبه برتر پروژه جهان کوچک شهرداری ملایر

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جایزه مدیریت شهری اسلامی- ایرانی نتایج نخستین فراخوان جایزه مدیریت شهری اسلامی- ایرانی از سوی هیئت داوران در هشت کارگروه تخصصی اعلام و شهرداری ملایر در حوزه گردشگری مقام نخست را کسب کرد.

طرح ویژه پاکسازی محلات توسط شهرداری نیشابور

شهرداری نیشابور در پایان ماه صفر و در آستانه حلول ماه ربیع‌الاول، حوزه خدمات شهری شهرداری نیشابور با رویکرد پاکسازی محله به محله، طرح ویژه خود را آغاز کرد.

کد خبر 527132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.