تامین آب فضای سبز شهرکرد در گرو تامین اعتبار

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: پروژه انتقال پساب به منظور تامین آب فضای سبز در گرو تامین اعتبار است.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح مطالعاتی پساب به منظور تأمین آب فضای سبز شهر شهرکرد انجام شده است.

وی افزود: خط مسیر انتقال و مطالعات اجرایی توسط سازمان در دست اجرا است که ظرف یک ماه آینده می‌توانیم جزئیات پروژه از نظر مبلغ ریالی، خط انتقال مسیر و دیگر جزئیات را به شهرداری اعلام کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: در صورت تأمین اعتبار حداقل حدود ۱۵ میلیارد تومان اجرای خط انتقال پساب، هزینه دارد.

وی تصریح کرد: استفاده از پساب در نواحی شهری نیاز به فرآوری و تصفیه مجدد خواهد داشت و انتقال پساب حتی اگر امروز هم آغاز شود، برنامه‌ای زمان بر خواهد بود به نحوی که بهره برداری از پساب حداقل دو تا سه سال زمان لازم دارد.

هاشمی تاکید کرد: محل عبور خط انتقال پساب، امری مهم است که اگر مالک خصوصی داشته باشد امکان دارد مشکلاتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه با توجه به اعتبارات موجود امید به نزولات آسمانی داریم، خاطرنشان کرد: برای مسئله حیاتی زنده ماندن فضای سبز شهر، همکاری معاون عمرانی استاندار، فرماندار، شرکت آب و فاضلاب، شورای شهر و شهرداری باید بسیج شود تا پروژه اجرایی شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد عنوان کرد: تا آن زمان هم باید چاه‌های فضای سبز، بازسازی و کف شکنی شود که راه حل دیگری نیست.

کد خبر 527013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.