گوشی هوشمند با صفحه نمایش گرد معرفی شد

اخیرا گوشی هوشمندی به نام Cyrcle Phone 2.0 معرفی شده است که دارای صفحه نمایش دایره‌ای با بدنه بیضوی شکل است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از جمله گوشی‌های هوشمندی که دارای طراحی عجیب و غریب است می‌توان به Cyrcle Phone 2G و Runcible اشاره کرد، هم اکنون گوشی Cyrcle Phone 2.0 نیز به این لیست اضافه شده است که دارای صفحه نمایش دایره‌ای با بدنه بیضوی شکل است.

به نظر می‌رسد که Cyrcle Phone 2.0 عریض‌تر از مدل‌های موجود در بازار است، بنابراین ممکن است استفاده از آن آزاردهنده باشد. این محصول با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۰ اجرا می‌شود، نحوه مطابقت صفحه نمایش دایره‌ای شکل با صفحه نمایش مستطیلی معمولی اندروید نیاز به تنظیم دقیق دارد.

گوشی هوشمند Cyrcle Phone 2.0 با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه می‌شود. این محصول دارای دو پورت USB و دو جک هدفون است؛ بنابراین کاربران می‌توانند دو هدفون جداگانه را به صورت همزمان به گوشی متصل کنند. علاوه بر این، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، یک حسگر حرارتی و اسلات کارت حافظه microSD روی بدنه این گوشی هوشمند تعبیه شده است. از آنجایی که گوشی هوشمند Cyrcle Phone 2.0 دارای طراحی غیر معمول است، هنوز مشخص نیست که تا چه میزان مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 526997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.