نرخ سرویس مدارس به صورت روزانه محاسبه می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس به صورت روزانه محاسبه می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌های گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان برای رفت و آمد به محل تحصیل خود از سرویس دانش آموزی استفاده می‌کردند، اما با توجه به شرایط شیوع کرونا در حال حاضر شاهد تعطیلی مدارس و فعالیت رانندگان این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از شرایط کرونا بیش از ۷۴ هزار دانش‌آموز از سرویس مدارس استفاده می‌کردند، تاکید کرد: در حال حاضر آمادگی از سمت آموزش و پرورش و تاکسیرانی برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر نگاه حداقلی به حداکثری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد، گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ خودرو سرویس مدارس آمادگی سرویس‌دهی به دانش آموزان را دارد. در این راستا به تناسب حضور دانش آموزان در مدارس سرویس دهی به آنها نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش حدود ۲۰ تا ۲۵ درصدی نرخ سرویس‌دهی مدارس بودیم، گفت: امسال نیز به همین نسبت افزایش نرخ تعرفه سرویس دهی مدارس انجام خواهد شد.

منوچهری با بیان اینکه حدود ۵۳ شرکت حمل و نقل دانش آموزی، آمادگی سرویس دهی به دانش‌آموزان را دارند به شرایط شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ سرویس دهی به دانش آموزان بر اساس محاسبه محل سکونت تا محل تحصیل آنها تعیین می‌شود که با بستن قرارداد بین شرکت حمل و نقل دانش آموزی با والدین دانش آموزان مطابق تعرفه انجام می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: تصمیم‌گیری درباره نحوه حضور و تعداد دانش آموزان بر اساس مصوبات ستاد کرونای کشور انجام خواهد شد.

کد خبر 526990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.