هزینه اورهال هر قطار ۴۰ میلیارد تومان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن اشاره به بازگشایی حضوری مدارس از اواخر مهر یا اواسط آبان، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس چهار رام قطار اورهال شده به مجموعه ناوگان فعلی اضافه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهر، علی عبدالله پور با اشاره به تعمیرات اساسی قطارهای مترو تهران، اظهار کرد: در حال حاضر در راستای چهارچوب‌های مشخص شده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حرکت می‌کنیم.

وی به اوورهال چهار رام قطار اشاره کرد و افزود: به احتمال زیاد اگر اواخر مهر ماه یا اواسط آبان بازگشایی مدارس صورت گیرد چهار رام قطار از طریق بازسازی اساسی به تعداد قطارهای فعلی ناوگان اضافه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران اضافه کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دستور داده است که در طولانی مدت تعمیرات اساسی تمامی قطارهایی که به رده اوورهال رسیده‌اند، آغاز شود.

عبدالله پور با بیان اینکه برای این اقدام منابع مالی نیاز است، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی و گفت‌وگو هستیم تا از طریق منابع مالی شهرداری و دو منبع دولتی جدید این کار انجام شود. اگر بخشی از این منابع به دست مترو برسد به سرعت کار اوورهال آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه اوورهال قطارهای مترو، گفت: هزینه تعمیرات اساسی هر قطار با هم متفاوت است، هزینه اوورهال هر یک رام قطار به طور متوسط ۴۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 526941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.