اجرای طرح جهادی پاکسازی کوی طاهر

شهردار منطقه ۸ اهواز از اجرای طرح جهادی پاکسازی کوی طاهر خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح زیباسازی، آراستگی محیط، جمع آوری ضایعات و بهبود سیمای شهر در راستای سلامت شهروندان است که در منطقه کم برخوردار کوی طاهر اجرا شد.

محمدرضا قنواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای پاکیزه نگهداشت شهر، با مشارکت جوانان مطالبه‌گر جهادی و خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ اهواز طرح پاکسازی جهادی با بسیج امکانات و ماشین آلات اجرا و عملیات نخاله برداری، لایروبی، آهک پاشی و رفت و روب کوی طاهر انجام شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح زیباسازی، آراستگی محیط، جمع آوری ضایعات و بهبود سیمای شهر در راستای سلامت شهروندان است که در منطقه کم برخوردار کوی طاهر اجرا شد.

شهردار منطقه ۸ اهواز تصریح کرد: پاکسازی و نظافت عمومی شهر در مقاطعی نیازمند اقدامات و طرح‌های جهادی است و اجرای آنها نیازمند مشارکت شهروندان و همکاری واحدهای مختلف شهرداری است.

قنواتی خاطرنشان کرد: بهسازی سیمای شهر از اولویت‌های این منطقه است که به شکل مستمر در دستور کار قرار دارد تا رضایت شهروندان اهوازی ساکن در حوزه شهرداری منطقه ۸ اهواز جلب شود.

کد خبر 526844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.