شش ماهه دوم سال را با قدرت و آمادگی تمام طی می کنیم/ تارتار مربی توانمندی است

«از همه هواداران سپاس گزارم که در هر شرایطی از تیم‌های ذوب آهن حمایت کردند. از آنها درخواست می‌کنم حمایت‌های خوبشان را ادامه بدهند. امیدوارم همه ما بتوانیم تلاش‌های لازم را به گونه‌ای انجام دهیم تا این فصل نتایج مناسب و در شأن ذوب آهن داشته باشیم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته با پذیرش استعفای مجتبی فریدونی از سوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن فرشاد دادفر به عنوان سرپرست این تیم از سوی هیئت مدیره معرفی شد. دادفر که بعد از مدت‌ها به عنوان یک مدیر ورزشی در قامت مدیرعاملی باشگاه قرار می‌گیرد از قهرمانان رشته شنا است و در فدراسیون شنا نیز صاحب منصب بوده است. معرفی وی به عنوان سرپرست باشگاه ذوب آهن بهانه‌ای شد تا گفت و گویی را با سرپرست تازه وارد ذوبی ها داشته باشیم که در ادامه می‌خوانید:

با استعفای آقای فریدونی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شدید. وضعیت را چطور می‌بینید؟

آقای فریدونی بعد از چندین ماه فعالیت در قامت مدیرعاملی روزهای اخیر استعفایی را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد که پس از بررسی در هیئت مدیره باشگاه و کارخانه ذوب آهن تصمیمات لازم در هیئت مدیره اتخاذ شد. البته آقای فریدونی نیز با توجه به مشغله‌هایی که داشت و به دلیل آنکه مسئولان کارخانه می‌خواستند از توانمندی شأن استفاده کنند با استعفایشان موافقت شد. در واقع ایشان عضوی از کارخانه و باشگاه ذوب آهن هستند و جای خاصی نرفتند و در نهایت اعضا هیئت مدیره تصمیم گرفتند ادامه کار با بنده باشد. امیدوارم شرایط حاکم بر باشگاه ذوب آهن به خوبی به پیش برود و روزهای درخشانی را با توجه به زحماتی که در ماه‌های گذشته از سوی کادر مدیریتی باشگاه انجام شده رقم بزنیم. حتی روز دوشنبه در رشته دومیدانی نایب قهرمانی لیگ برتر از سوی باشگاه بزرگ ذوب آهن بدست آمد و امیدوار هستیم در تمامی رشته بتوانیم صاحب عناوین برتر باشیم و آنچه که مورد نظر مردم اصفهان، مجموعه ذوب آهن و ورزش کشور است را بدست آوریم.

در خصوص لیگ برتر فوتبال و حضور ذوب آهن در لیگ بیست و یکم صحبت کنید. قطعاً در جریان آماده سازی تیم و فعالیت کادر فنی هستید. وضعیت را چطور می‌بینید؟

این روزها تیم اردوی دوم را تهران ادامه می‌دهد و برنامه ریزی های لازم انجام شده است. در جریان حضور مهدی تارتار از ابتدای حضور وی در تیم هستم و جلسات خیلی خوبی را داشته‌ایم. تارتار نشان داده است یک‌مربی توانمند است و به همراه دیگر اعضا کادر فنی کار را پیش می‌برند. این را می‌توان از نحوه جذب بازیکن و تمرین دادن تیم فهمید. مجموعه مدیریتی باشگاه نیز تلاش زیادی برای فراهم کردن تمام امکانات داشته و مطمئناً برای موفقیت ذوب آهن حمایت‌ها انجام می‌شود تا نتایج مناسب از سوی تیم بدست آید.

از قهرمانی در رشته دومیدانی صحبت کردید. آیا همچون گذشته از تیم داری در رشته‌های ورزشی حمایت می‌شود؟

در حال حاضر وسط سال مالی هستیم و برنامه‌ای ابتدای فصل انجام شده و بودجه بندی لازم برای تیم داری در رشته‌های مختلف در نظر گرفته شده است. البته این روزها شاهد شروع لیگ‌های مختلف همه رشته‌ها هستیم و مطمئناً در آنها حضور همه جانبه ای خواهیم داشت. با توجه به شرایط شیوع کرونا بعضی رشته‌ها به طور رسمی فعالیت نداشتند اما بر اساس اعتباراتی که از سوی هیئت مدیره کارخانه تصویب شده است همان مسیر را با قدرت و آمادگی تمام در شش ماهه دوم سال طی کنیم.

اگر صحبتی با هواداران ذوب آهن دارید می‌توانید از همین تریبون به گوش شأن برسانید.

از همه هواداران سپاس گزارم که در هر شرایطی از تیم‌های ذوب آهن حمایت کردند. از آنها درخواست می‌کنم حمایت‌های خوبشان را ادامه بدهند. امیدوارم همه ما بتوانیم تلاش‌های لازم را به گونه‌ای انجام دهیم تا این فصل نتایج مناسب و در شأن ذوب آهن داشته باشیم. با آن همدلی که در تیم و مجموعه ذوب آهن سراغ دارم این موفقیت قطعاً اتفاق خواهد افتاد.

به عنوان سوال آخر، این روزها به نظر می‌رسد قاسم حدادی فر اختلافاتی را با کادر فنی تیم داشته و در اردوی تیم در تهران حضور ندارد. آیا مشکلات پیش آمده برطرف می‌شود؟

روزهای اخیر در شهر مشهد و در مسابقات لیگ دومیدانی حضور داشتم و در این زمینه اطلاعات لازم را ندارم. روزهای آینده مطمئناً برای حل شدن اختلافات احتمالی تلاش می‌کنم. البته این را باید بگویم که مشکل خاصی نیست و قاسم حدادی فر فرزند ذوب آهن است و همه مسائل پیش آمده حل خواهد شد.

گفت‌وگو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 526761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.