همراهی شهرداری شیراز با ارتش برای حل مشکل مسکن

شهردار شیراز گفت: پیگیری‌های لازم و همراهی مدیریت شهری شیراز برای حل مشکلات مسکن کارکنان ارتش در این شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید احسان اصنافی در دیدار با فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر هم افزایی میان دستگاهی، اظهار کرد: با اجماع ظرفیت ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری و ارتش می‌توان کارهای عظیمی را انجام داد.

وی افزود: هر کاری در توانمان باشد را با همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش برای خدمت به مردم صورت خواهیم داد.

شهردار شیراز ارتش را همواره یار و در کنار شهرداری شیراز دانست و خاطرنشان کرد: کارگروهی مشترک با حضور کارشناسان و متخصصان شهرداری و ارتش تشکیل می‌شود تا موضوعات و مسائل مرتبط به این دو ارگان را بررسی و حل و فصل کند. ارتش توان بسیار بالایی دارد که باید بتوان از آن برای رشد و پیشرفت مجموعه‌های مختلف بهره گرفت.

نیروهای مسلح ستون نظام هستند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست نیروهای مسلح را ستون‌های نظام دانست و خاطرنشان کرد: بازسازی انقلابی و بازگرداندن امید و اعتماد عمومی که جز فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد، زمانی شدنی است که ستون‌های نظام هر روز قوی‌تر و مستحکم‌تر شوند.

مهدی طاهری با بیان اینکه دغدغه مشترک کارهای خوب مشترکی را موجب خواهد شد، ادامه داد: با تدبیر و همکاری بسیاری از مسائل حل می‌شود.

وی افزود: از اقدامات ارتش قهرمان در حوادثی نظیر سیل و کرونا تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم این قبیل اقدامات ادامه دار باشد.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه اکنون فرصت بسیار مناسبی برای خدمت است، تصریح کرد: صحبت‌های شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم معارفه شهردار بر دو موضوع مهم اشرافیت بر شهر و آرامش خاطر حکایت داشت که می‌تواند آینده خوبی را برای شیراز رقم بزند.

منبع: ایرنا

کد خبر 526757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.