بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین بالای سطح ۴۵ هزار دلار تثبیت شده است و این روند نزولی می‌تواند کوتاه مدت و یا پولبک به سطح شکسته شده باشد، احتمال شروع موج جدیدی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۷ هزار و ۵۹۳ دلار

· اتریوم سه هزار و ۳۴۳ دلار

· کاردانو دو دلار و ۱۸ سنت

· بایننس کوین ۴۱۹ دلار و ۲ سنت

· دوج کوین ۲۱ سنت

· ریپل یک دلار و سه سنت

· پولکادات ۳۰ دلار و ۹۰ سنت

· یونی سواپ ۲۵ دلار و ۸۲ سنت

· سولنا ۱۶۶ دلار و ۶۶ سنت

. ترا ۳۷ دلار و ۷۱ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۲ مهر

بیت کوین بالای سطح ۴۵ هزار دلار تثبیت شده است و این روند نزولی می‌تواند کوتاه مدت و یا پولبک به سطح شکسته شده باشد، احتمال شروع موج جدیدی وجود دارد.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

قرقیزستان بهای برق مصرفی ماینرهای ارز دیجیتال را گران کرد

طبق اعلام دولت قرقیزستان، شرکت‌هایی که از تأسیسات استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، از این پس باید هزینه بیشتری برای تأمین برق مورد نیاز خود بپردازند. این تغییر جدید، بخشی از سیاست جدیدی است که با هدف اطمینان پیدا کردن از عملکرد پایدار و قابل اتکا بخش انرژی، توسط هیئت دولت قرقیزستان تصویب شده است. مطابق تغییرات جدید، هزینه‌های استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال در این کشور دستکم ۱۲.۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد

باگ جدید کامپاند منجر به هک ۲۰ میلیون دلاری این پروتکل شد

یک هفته پس از ایراد در قراردادهای هوشمند کامپاند که منجر به تقسیم اشتباه ۲۸۰ هزار توکن بین کاربران شده بود، باگ جدید این پروتکل منجر به برداشت ۲۱ میلیون دلار توکن از سوی هکرها شد. گزارش‌ها می‌گویند که این هکر با استفاده از باگ موجود در قرارداد کنترلر کامپاند که بخش تقسیم پاداش کشت سود این پروتکل است، توانسته بیش از ۲۰۲ هزار توکن کامپاند را از دسترس خارج کند. بانتگ، توسعه دهنده اصلی یرن فایننس در توییترش با اشاره به این رخداد و ناکافی بودن داده‌ها می‌گوید که به نظر می‌رسد تاکنون ۲۱.۵ میلیون دلار وجه که معادل ۶۴,۹۹۷ توکن است، در نتیجه رویداد امروز از این پروتکل برداشت شده است.

مدیرعامل سوشال کپیتال: بیت کوین جای طلا را گرفته است

چاماث پالی‌هاپی‌تیا، مدیرعامل شرکت سوشال کپیتال، معتقد است بیت کوین «عملاً جایگزین طلا شده است و ارزش بازار آن هم به رشد خود ادامه خواهد داد.» پالی‌هاپی‌تیا اوایل امسال پیش‌بینی کرده بود بهای بیت کوین تا پنج سال دیگر به ۲۰۰ هزار دلار برسد. بهای بیت کوین هم اینک در ناحیه ۴۸ هزار دلار قرار دارد و ارزش بازار آن بالغ بر ۹۰۵ میلیارد دلار است.

بانک مرکزی لائوس ارزهای دیجیتال ملی را بررسی می‌کند

بر اساس گزارش رسانه‌ای که جزئیات این طرح را ارائه کرده است، بانک مرکزی جمهوری دموکراتیک خلق لائوس، با پشتیبانی استارت‌آپ ژاپنی سورامیتسو قصد دارد به‌زودی تحقیقاتی را با هدف توسعه ارز دیجیتال ملی انجام دهد. سورامیتسو پیش‌تر در پروژه مشابهی در کشور کامبوج، در همسایگی لائوس، مشارکت داشته است و حالا قرار است به لائوس در این تحقیقات کمک کند.

معامله‌گران ژاپنی کاردانو حداقل ۱۲.۶ میلیون دلار فرار مالیاتی دارند

گروهی از معامله‌گران ارزهای دیجیتال در ژاپن، که توانستند از خرید و فروش ارز کاردانو سودهای هنگفتی به دست آورند، از پرداخت مالیات سر باز زدند. آژانس‌های جمع‌آوری مالیات در ژاپن، پس از یک بررسی گسترده در ناحیه‌ی کانتو و دیگر مناطق این کشور، متوجه شده‌اند که این معامله‌گران از پرداخت ۱.۴ میلیارد ین (۱۲.۶ میلیون دلار) امتناع کرده‌اند. معامله‌گران کاردانو یا سود خود را اعلام نمی‌کردند، یا از پرداخت مالیات به شیوه‌های مختلف فرار می‌کردند. بر اساس گزارش اخیر نشریه‌ی مالی ژاپنی نیکی، بسیاری از مردم ژاپن به دلیل افزایش سریع قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۱ سود هنگفتی کسب کرده و مقامات مالیاتی تا به حال ۶۷۰ هزار ین (شش میلیون دلار) مالیات گزارش‌نشده شناسایی کرده‌اند.

گری اسکیل: چشم‌انداز قانع کننده هاسکینسون یکی از نقاط قوت کاردانو است

شرکت مدیریت دارایی ارز دیجیتال گری اسکیل، گزارشی جدید در مورد کاردانو به نام «ساختن بلاک‌ها» منتشر کرده است. در این گزارش، گری اسکیل مزایای اصلی سومین ارز دیجیتال برتر بازار و برخی خطرات عمده آن را بیان کرده است. این شرکت معتقد است که یکی از نقاط قوت کلیدی کاردانو، چشم انداز قانع کننده چارلز هاسکینسون درباره این پروژه است. جامعه قوی کاردانو، دسترسی گسترده و عدم تمرکز نیز از دیگر دلایل موفقیت بلاکچین کاردانو از نظر این شرکت است.

اعضای کنگره آمریکا درباره ارزهای دیجیتال به جروم پاول نامه نوشتند

چند عضو کنگره آمریکا در نامه‌ای به جروم پاول، رئیس فدرال رزرو از وی درباره تلاش‌ها و افدامات فدرال رزرو در زمینه نظارت بر ارزهای دیجیتال سوالاتی پرسیده‌اند. تامر امر، دارن سوتو، فرانک لوکاس، تد باد، رو خانا، گلن تامپسون و اریک سوالول امضا کنندگان این نامه بوده‌اند. آن‌ها در نامه خود از فدرال رزرو خواسته‌اند تا برای پشتیبانی و حمایت از نوآوری داخلی آمریکا تلاش کند و گفته‌اند که دولت آمریکا هرگز نباید به دنبال از بین بردن یا خنثی سازی نوآوری‌ها باشد

بایدن: آمریکا ۳۰ کشور را برای مبارزه با استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال گرد هم می‌آورد

کاخ سفید روز جمعه و به مناسبت آغاز اکتبر که ماه آگاهی درباره امنیت سایبری است، بیانیه‌ای از سوی جو بایدن درباره تلاش‌های آمریکا در این زمینه منتشر کرد. این بیانیه بایدن به همکاری آمریکا با شرکایش در ناتو و گروه هفت برای پاسخگویی به تهدیدات سایبری اشاره کرده است. در این بیانیه آمده است که در ماه اکتبر، آمریکا ۳۰ کشور را گرد هم می‌آورد تا همکاری‌ها در زمینه جرایم سایبری، جلوگیری از استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال و همکاری‌های دیپلماتیک بر سر این مسائل را سرعت ببخشند. بایدن در بیانیه خود گفته است: «دولت فدرال در تلاش‌های خود به مشارکت تمام مردم و شرکت‌های آمریکایی نیاز دارد. ما باید درهای دیجیتال خود را با روش‌هایی مانند رمزگذاری برای داده‌هایمان و استفاده از تأیید هویت چند مرحله‌ای، قفل کنیم.

بایننس به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های سهام خود را منتقل کنند

صرافی بایننس به کاربران اروپایی خود فرصت می‌دهد تا سهام‌های توکنیزه شده خود را خارج کرده و به پلتفرم دیگری منتقل کنند. بایننس پس از اظهارات نهادهای نظارتی درباره غیرقانونی بودن توکن‌های سهام، این سرویس را بدون اطلاع قبلی از دسترس خارج کرده بود. اکنون کاربران مناطق اقتصادی اروپا و سوئیس می‌توانند سهام خود را منتقل کنند؛ اما کاربران سایر مناطق اروپا همچون انگلستان نمی‌توانند سهام خود را منتقل کنند و می‌توانند آن‌ها را تا تاریخ ۱۴ اکتبر در بایننس به فروش برسانند. اگر کاربران تا این تاریخ توکن‌های خود را منتقل نکنند، بایننس در تاریخ ۱۵ اکتبر این توکن‌ها را برای آن‌ها به فروش می‌رساند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 526705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.