تجهیزات آتش‌نشانی قم استاندارد است

شهردار قم با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده طی سال‌های گذشته برای تأمین تجهیزات موردنیاز سازمان آتش‌نشانی گفت: تجهیزات این سازمان در وضعیت استانداردی جهت خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، اظهار کرد: مسئله استاندارد بودن تجهیزات و سایر امور رفاهی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم باید قبل از رسانه‌ای شدن توسط برخی اعضا در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر راستی‌آزمایی شود.

وی با تأکید بر استاندارد بودن تجهیزات و بسیاری از ملزومات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، از برخی اعضای شورای شهر قم درخواست کرد تا نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود نسبت به این سازمان را در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی و راستی آزمایی قرار دهند.

شهردار قم همچنین در ادامه با اشاره به طرح شورای اسلامی شهر قم نسبت به تشکیل کمیته امور بانوان و خانواده یادآور شد: تقسیم‌بندی مباحث و تصمیمات مربوط به زن و خانواده در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح‌شده و هرگونه تصمیم شورای شهر قم باید با توجه به اسناد بالادستی انجام بگیرد.

کد خبر 526684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.