تدوین تقویم آموزشی شهرداری‌های غرب خراسان رضوی

مسئول آموزش شهرداری سبزوار از تدوین تقویم آموزشی مجازی شش ماهه دوم سال جاری شهرداری سبزوار و شهرداری‌های غرب خراسان رضوی وسازمان‌های تابعه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی اظهار کرد: با توجه به نظر سنجی صورت گرفته جهت ارتقای سطح علمی کارکنان شهرداری سبزوار و سازمان‌های تابعه، تقویم آموزشی مجازی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ با بیش از چندین دوره تخصصی تدوین شد که از ابتدای مهرماه ماه اجرایی شد.

وی افزود: این دوره‌ها شامل دوره‌های تخصصی ویژه از جمله دوره‌های عمرانی، مالی، حقوقی، معماری، شهرسازی و اجتماعی است که در آن سعی شده از ظرفیت و توانمندی اساتید برجسته استانی و کشوری و همچنین انتقال دانش همکاران مجموعه شهرداری بزرگ سبزوار استفاده شود.

مسئول آموزش شهرداری سبزوار ادامه داد: برگزاری این دوره‌ها در سرفصل دوره‌های کد دار سازمان شهرداری‌های کشور ثبت شده و کارکنان شهرداری می‌بایست در این دوره‌ها بر اساس جایگاه سازمانی به میزان ۶۰ ساعت برای مدیران ارشد و میانی و همچنین ۴۰ ساعت برای کلیه کارشناسان و سایر کارکنان شرکت کننده.

کوشکی خاطرنشان کرد: جهت ارزشیابی کارکنان در پایان هر دوره آزمون مجازی تخصصی دوره در قالب آزمون آنلاین با همکاری مجموعه فاوا گرفته خواهد شد و صدور گواهینامه مشروط به قبولی در آزمون و شرکت در دوره مجازی و ثبت دوره می‌باشد وی با بیان اینکه کارکنان می‌توانند به دو روش وارد سامانه آموزش مجازی شهروندی شهرداری شده و در جریان آخرین مباحث و آزمون‌ها قرار بگیرند، یادآور شد: در روش نخست همکاران می‌توانند از طریق سیستم اداری با وارد کردن آدرس الکترونیکی llms.sabzevar.ir و پسورد سیستم اداری خود و در روش دوم با وارد کردن آدرس الکترونیکی lms.sabzevar.ir با پسورد کد ملی وارد این سامانه شده و آخرین اطلاعات آموزشی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه محتوای الکترونیکی هر آزمون در قسمت محتوا دوره بارگذاری شده و قابل دانلود است، گفت: با توجه به زمان دار بودن آزمون‌ها همکاران دقت لازم را جهت ورود به سامانه داشته باشند.

کد خبر 526618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.