جوانان جهادی کوره راه‌های روستاهای کم‌برخوردار را بلدند

عضو شورای شهر تهران گفت: شهید مصطفی سارنگ غفاری جوان‌ جهادی با یک تک جمله «آمده‌ایم کمک» به مناظق کم برخوردار می‌رفت و کوتاه زندگی کرد اما برکت کارهای ماندگارش در دل این روستاها تبدیل به قصه‌ای دنباله دار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر بندی شریبانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" کار جهادی با همه سختی‌هایش لذتی دامن گیر دارد. سراغش بروی و طعم شیرین زدودن تلخی‌ها از زندگی محرومان را بچشی دیگر امیدی نیست مثل قبل باشی و پابند هیاهو و گیر و گورهای سطحی شوی.

راه می‌کشی به دور افتاده‌ترین آبادی‌هایی که خبری از آبادی در آنها نمانده است. اغلب پای غریبه‌ها به این پهنه‌هایی که حالا اسمش را گذاشته‌اند کم «برخوردار» نمی‌رسد. جوان‌های جهادی اما کوره راه‌های این روستاها را مثل کف دستشان بلدند.

خودشان را به اهل آنجا می‌رسانند و با یک تک جمله «آمده‌ایم کمک» غریبگیشان می‌ریزد و آشناتر از هم آشنایی می‌شوند. «مصطفی سارنگ غفاری» شهید راه سازندگی متعلق به همین جریان بود. کوتاه زندگی کرد اما برکت کارهای ماندگارش در دل این روستاها تبدیل به قصه‌ای دنباله دار شده است.

این است مکتب حاج قاسم، شهید سارنگ جهادگر آسمانی که امروز به دیدار خانواده‌ی محترمشان رفتم عطر و بوی این مکتب را داشت. راهش و جهاد ادامه دارد.."

کد خبر 526563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.