ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در روستاها ضروری است

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در روستاها ضروری است، گفت: امور منابع آب در جلوگیری از برداشت آب از چاه‌های غیر مجاز ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز- یکشنبه- در جلسه ستاد مدیریت بحران در رابطه با مدیریت بحران، اظهار کرد: پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران اهمیت خاصی دارد و دستگاه‌های اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث برنامه‌ریزی کنند.

وی با بیان اینکه نبود ایستگاه آتش‌نشانی در انجام عملیات حوادث در روستاهای شهرستان و شرکت‌های صنعتی دغدغه و نگرانی ایجاد کرده است، افزود: تا پایان سال بخشداری در نقطه‌ای از شهر ایستگاه آتش‌نشانی تعبیه کند تا معضلات رفع شود.

فرماندار گلپایگان گفت: سال گذشته اعتبار برای لایروبی مسیل رودخانه‌ها تخصیص دادیم، گفت: مسیل‌هایی در خارج از حریم شهر شناسایی شود تا دستگاه آبفای شهرستان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت سهامی زراعی و شرکت تعاونی دهیاری‌ها با محوریت بخشداری اقدام به لایروبی کنند.

یار محمدیان با بیان اینکه پدیده فرونشست زمین در شهرستان گلپایگان جدی گرفته شود، افزود: در این راستا، منابع امور آب گلپایگان در نصب کنتورهای هوشمند و جلوگیری از برداشت آب از چاه‌های غیر مجاز ورود پیدا کند، آبیاری کشاورزی به سیستم نوین تجهیز شود.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری حریم شهر را کنترل نکند محدوده شهر آسیب می‌بیند، تصریح کرد: مدیریت بحران می‌تواند هر اقدامی در راستای توسعه و جلوگیری از آسیب به شهرستان انجام دهد.

کد خبر 526524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.