راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در مبادی ورودی شهر

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از راه اندازی مراکز و ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر مشهد و ارائه خدمات سلامت و غربالگری کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در روزهای آخر صفر و پیش بینی حضور زائران پیاده، شهرداری مشهد طبق روال هر ساله نسبت به آماده سازی و تجهیز ایستگاه‌های استقبال از زائر به منظور خوشامد گویی، به ارائه خدمات و تکریم زائران حریم رضوی اقدام می‌کند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به شرایط کرونا در پنج محور ورودی و اصلی شهر که محورهای نیشابور، سرخس (بلوار حر و میامی)، کلات (خیابان ۲۲ بهمن) و قوچان، علاوه بر ارائه خدمات میزبانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تشکل‌ها، به غرفه‌های سلامت غربالگری کرونا کرونا تجهیز می‌شوند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها ضمن غربالگری اولیه و تب سنجی از زائران، در صورت وجود علائم و مشکوک بودن افراد از آنها تست کرونا گرفته و در صورت لزوم به مراکز درمانی ویژه معرفی می‌شود.

کد خبر 526503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.