عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ مهرماه

در این بسته خبری از ساماندهی کارگران روزمزد ساری تا کاشت ۵۰ نهال ثمرده و لایروبی انهار زرند همزمان با فصل بارش‌ها را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختصاص یک دستگاه اتوبوس سیار در شاهین شهر برای واکسیناسیون

مسعود عارفیان شهردار شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل روند واکسیناسیون ویروس کرونا برای شهروندان ارجمند شاهین شهر و با مصوبه ستاد مدیریت کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه، یک دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر به این امر اختصاص پیدا کرد.

تجهیزات آتش نشانی فردیس کافی نیست

محمدرضا آژیر، سرپرست شهرداری فردیس گفت: تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس به تناسب جمعیت نیم میلیون نفری این شهر کافی نیست.

لایروبی انهار زرند همزمان با نزدیک شدن به فصل بارش

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، پاکیزگی و نظافت سطح شهر و عملیات لایروبی و رسوب زدایی انهار معابر اصلی سطح شهر در حال انجام است.

جذب ۲۱۰ نفر آتش‌نشان در شهرداری‌های آذربایجان‌غربی

آیدین رحمانی رضائیه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با وجود کمبودها و نواقص به‌ویژه کمبود نیروی انسانی در سالیان گذشته آزمون‌هایی برای جذب نیروهای آتش‌نشان برگزار شده که ۲۱۰ نفر در استان جذب شده‌اند که ۸۵ نفر در شهر ارومیه در حال فعالیت هستند.

افزایش ۳۷ درصدی آتش سوزی منازل مسکونی در رودسر

سعید صابر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، آتش سوزی منازل مسکونی در این شهر نسبت مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

کاشت گل و نهال در نقاط مختلف خرمشهر

با توجه به آغاز فصل پاییز و مساعد شدن وضعیت هوا، شهرداری خرمشهر کاشت گل و نهال را در نقاط مختلف سطح شهر در دستور کار خود قرار داده و به همین منظور پنجاه نخل ثمر ده و نهال ویتکس در فضای سبز بلوار کوی فرهنگیان توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر، با هدف افزایش روحیه و نشاط شهروندان و بهبود وضعیت فضای سبز منطقه کاشته شد.

ضدعفونی و گندزدایی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی قدس

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی را به طور مستمر و با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، به منظور ایجاد فضایی ایمن برای استفاده شهروندان اجرایی می‌کند.

ساماندهی کارگران روزمزد و فصلی ساری

محسن رسولی ساروی، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری گفت: ساماندهی کارگران فصلی و روزمزد از جمله برنامه‌هایی است که این سازمان به آن توجه ویژه دارد و امیدواریم با برنامه ریزی‌های درست و هماهنگی و همکاری نهادهای ذیربط بتوانیم در این امر موفق باشیم.

برگزاری ۱۹ عنوان دوره تخصصی و عمومی در شهرداری قزوین

سید حامد موسوی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری ۱۹ عنوان دوره آموزشی تخصصی و عمومی شغلی با مجموع ۳۰۵ ساعت آموزشی به‌صورت مجازی و برخط در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر 526461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.