آماده‌باش پلیس راه اصفهان برای تعطیلات آخر ماه صفر/تاکید بر پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آماده‌باش نیروهای پلیس به منظور برقراری اجرای طرح ویژه تعطیلات آخر ماه صفر و مقابله با تخلفات رانندگان در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت عزاداری‌های روزهای پایانی ماه صفر، اظهار کرد: بهتر شدن اوضاع کرونایی کشور ممکن است برخی از مردم را به اشتباه بیندازد و تصور کنند که می‌توانند در این ایام به مسافرت بروند اما باید بدانند که منع تردد و جریمه خودروها برای ورود و خروج از و به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان پابرجا است.

وی افزود: با توجه به اینکه ممکن است تعدادی از افراد به این موضوع بی‌توجه باشند و در تعطیلات آخر ماه صفر اقدام به مسافرت کنند توصیه اکید می‌کنیم که با توجه به وضعیت کرونایی کشور از هرگونه سفرهای غیرضروری خودداری و قبل از اینکه اقدام به سفر کنند اخبار محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را از منابع رسمی دنبال کرده و به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هنوز ابلاغیه‌ای از سوی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در راه‌های کشور اعلام نشده است، گفت: تمام نیروهای پلیس راه اصفهان در حال آماده‌باش هستند و تمهیدات ویژه، برای هرگونه طرح محدودیت و برخورد با تخلفات رانندگان در جاده‌ها پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم اگر هم بنا بر ضرورت و با داشتن مجوز از مبادی قانونی قصد سفر دارند، حتماً قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. از تلفن همراه در هنگام رانندگی استفاده نکنند، کمربند ایمنی را همه سرنشینان خودرو به ویژه سرنشینان عقب ببندند و رعایت سرعت مجاز را در طول رانندگی مدنظر قرار دهند تا بدون هیچ گونه مشکلی به مقصد برسند.

کد خبر 526460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.