آمار کرونا همدان ۱۱ مهر؛ ۸ فوتی و ۳۰۲ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و هشت مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۳۰۲ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۸ هزار و ۲۷۸ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۸۸ هزار و ۱۵۹ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان هشت مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۸۹۴ نفر رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۵۳ نفر، بهار یک هزار و ۴۳۱ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۴۳ نفر، رزن یک هزار و ۱۲۸ نفر، درگزین ۳۷۹ نفر، فامنین ۳۸۷ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۱۷ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۳۴۵ نفر، نهاوند سه هزار و ۶۵۶ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۲۹ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 526402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.