بانوان اصفهانی ملی‌پوش هندبال و فوتبال تقدیر شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قهرمانی تیم ملی هندبال بانوان در رقابت‌های آسیایی و راهیابی به مسابقات جهانی و نیز راهیابی تیم ملی فوتبال بانوان از منطقه مرکزی آسیا به مسابقات آسیایی، خواستار تقدیر از بانوان اصفهانی حاضر در این دو تیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راهپیمایی عظیم روز اربعین در این شهر، اظهار کرد: امیدواریم در شهر شاهد نماد یا دیوارنگاره‌ای برای نشان دادن این عزم مردمی باشیم.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی هندبال بانوان در رقابت‌های آسیایی و راهیابی به مسابقات جهانی و نیز راهیابی تیم ملی فوتبال بانوان از منطقه مرکزی آسیا به مسابقات آسیایی، خواستار تقدیر از بانوان اصفهانی حاضر در این دو تیم از سوی مسئولان استانی و شهری و ایجاد زمینه برای استعدادیابی و رشد بانوان در عرصه ورزش شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ادغام معاونت فرهنگی و سازمان فرهنگی باعث حذف قید امضای معاون فرهنگی برای هزینه‌کرد بودجه فرهنگی مناطق شده که لازم است برای جلوگیری از بروز اشکال بیشتر این موضوع اصلاح شود.

وی با اشاره به روز گرامیداشت زاینده‌رود، گفت: امیدواریم با تداوم خشکی رودخانه و مشکلات ناشی از آن، این روز تبدیل به سالگرد روزی که اصفهان خالی از سکنه شده، نشود.

کد خبر 526363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.