شهرداری باید به شکل واقعی در حوزه تأمین آب وارد شود

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری به شکل واقعی و براساس سیستم اعتباری و برنامه خود باید در حوزه تأمین آب اتفاق ویژه‌ای رقم بزند که در کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورا به این مبحث خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز (یکشنبه) در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری، فولاد مبارکه و چند دستگاه دیگر برای انتقال آب خلیج فارس به اصفهان هزینه می‌کنند اما مصرف آن صرفاً برای صنعت اصفهان است بنابراین باید مشخص شود که چرا شهرداری در آن سهم دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری به شکل واقعی و بر اساس سیستم اعتباری و برنامه خود باید در حوزه تأمین آب اتفاق ویژه‌ای رقم بزند که در کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورا به این مبحث خواهیم پرداخت.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: اتفاقی که مجموعه هیئت‌ها و مراکز فرهنگی اصفهان برای راهپیمایی عظیم اربعین رقم زدند و همراهی معاونت‌های خدمات شهری و فرهنگی شهرداری در تخصیص اعتبارات و انجام اقدامات کمک کننده برای برگزاری این مراسم بسیار قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در راهپیمایی اربعین این بود که این حرکت به نام هیچکس تمام نشد و تمام گروه‌ها در این جریان عظیم سهم داشتند.

نادرالاصلی در بخش دیگری از این جلسه که با حضور مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: جامعه هدف بهزیستی بسیار وسیع و گسترده بوده و کمک مستقیم به بهزیستی برای رسیدگی به آن‌ها در توان هیچ سازمانی جز شهرداری نیست، بنابراین لازم است شورای شهر و شهرداری در یک تعامل دوطرفه با بهزیستی اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی مناطق کم‌برخوردار نیاز به رونق اشتغال و نگاه دقیق و عمیق دارد، افزود: اشتغال باید بین تمام گروه‌های هدف بهزیستی توزیع شود، زیرا در میان افراد دارای معلولیت بسیاری هستند که دانشمند و تحصیل‌کرده بوده‌اند و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

کد خبر 526357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.