خدمت ۲۰ هزار نیروی شهرداری به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: فعالیت‌های ما برای ایام پایانی ماه صفر از چند روز گذشته آغاز شده و امروز پس از این مراسم نمادین، بالغ بر ۲۰ هزار عوامل اجرایی شهرداری فعالیت خود را به جد آغاز خواهند کرد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات انجام شده برای ایام پایانی ماه صفر، اظهار کرد: امروز به صورت نمادین مراسم اذن خدمت به پیشگاه ولی نعمت ما حضرت علی بن موسی الرضا (ع) انجام خواهد شد.

وی افزود: فعالیت‌های شهرداری برای ایام پایانی ماه صفر از چند روز گذشته آغاز شده و امروز پس از این مراسم نمادین، بالغ بر ۲۰ هزار عوامل اجرایی شهرداری فعالیت خود را به جد آغاز خواهند کرد. همچنین خدمات ویژه‌ای در محورهای منتهی به حرم و ورودی شهر در حال انجام است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه پس از مراسم شام غریبان، شهر به حالت طبیعی برمی‌گردد، گفت: تیم عوامل اجرایی برای نظافت کامل شهر مستقر شده‌اند؛ به طور کلی اقدامات ما در ایام پایانی ماه صفر به دو بخش خدمات به زائران و و فضا آرایی شهر تقسیم می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم نمادین بیش از ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی شامل پاکبانان، کارگران فضای سبز و اتوبوسرانان حضور داشتند و پس از طی مسیر از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی مراسم اذن خدمت برگزار شد.

کد خبر 526355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.