گوشی هوشمند Alcatel 3X Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی هوشمند Alcatel 3X Plus دارای یک دوربین سه‌گانه است و انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Alcatel اخیراً گوشی هوشمند جدید خود به نام Alcatel 3X Plus را به صورت رسمی عرضه کرده است، این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی با رزولوشن +HD است. پنل IPS این گوشی دارای نسبت صفحه ۱۹:۹ است، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش این گوشی تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی هوشمند Alcatel 3X Plus قرار گرفته شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی ذکر شده به تراشه UNISOC SC9863A مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند Alcatel 3X Plus با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی و یک پورت USB در قسمت پایین آن تأمین می‌شود. گوشی ذکر شده از دو سیم کارت نانو یا یک سیم کارت نانو و یک کارت حافظه SD پشتیبانی می‌کند، اما متأسفانه با استفاده از سیستم عامل قدیمی اندروید ۱۰ اجرا می‌شود.

گوشی جدید شرکت Alcatel در دو رنگ آبی و خاکستری و با قیمت ۲۴۳ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 526317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.