ساعت هوشمند TicWatch Pro 3 Ultra GPS چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت موبوی قصد دارد به زودی از ساعت هوشمند TicWatch Pro 3 Ultra GPS رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند جدید شرکت موبوی بسیار شبیه ساعت TicWatch Pro 3 GPS است؛ این محصول به تراشه اسنپدراگون Wear 4100 مجهز شده است در حالی که پیش از این اعلام شده بود که به تراشه اسنپدراگون +Wear 4100 مجهز خواهد شد. شرکت سازنده اعلام کرده است که میزان شارژدهی باتری ساعت هوشمند TicWatch Pro 3 Ultra GPS در وضعیت هوشمند (Smart Mode) 72 ساعت و در وضعیت ضروری (Essential Mode) ۴۵ روز است.

این محصول از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند و گواهی IP68 را نیز دریافت کرده است. گجت پوشیدنی ذکر شده دارای GPS، صفحه نمایش دوگانه و فناوری NFC است. ساعت هوشمند TicWatch Pro 3 Ultra GPS از حسگر تشخیص ضربان قلب نامنظم بهره می‌برد؛ در حالی که ساعت TicWatch 3 Pro GPS به این ویژگی مجهز نبود.

مطالب ارائه شده در مورد ساعت هوشمند جدید شرکت موبوی نشان می‌دهد که این محصول از بیش از ۲۰ حالت ورزشی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. هنوز اعلام نشده است که محصول ذکر شده از فناوری LTE بهره می‌برد یا خیر؟؛ بنابراین ممکن است نسخه LTE آن در آینده معرفی شود. شرکت موبوی هنوز زمان عرضه ساعت هوشمند TicWatch Pro 3 Ultra GPS را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که در ماه جاری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 526304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.