۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
انتقام سوارز از کومان

لوئیس سوارز با درخشش در لباس اتلتیکو مادرید موفق شد به عنصر اصلی قرمز و سفیدها در شب پیروزی این تیم برابر بارسا تبدیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، سوارز همچنان به بارسلونا احترام می‌گذارد و از جشن گرفتن پس از گل آن هم در حالی که هم تیمی‌هایش او را در آغوش گرفته بودند، خودداری کرد.

لوئیس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید پس از عمیق‌تر شدن بحران بارسلونا با اولین گل خود در روز شنبه، دستانش را روی هم فشرد و از هواداران تیم سابقش تقاضای بخشش کرد.

او بارها علیه کومان صحبت و رویکرد او در سبک مدیریت تیمش را بسیار بچگانه توصیف کرد. اتفاقی که یک بار دیگر واکنش او را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برانگیخت. او حرکتی انجام داد که نوعی طعنه و کنایه به رونالد کومان، سرمربی بارسلونا بود.

سوارز در خصوص واکنش خود بعد از گل زدن گفت: پیش از بازی نیز می‌دانستم که اگر گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم و جشن نمی‌گیرم. زمانی که از او در رابطه با حرکت خاصش پس از گلزنی پرسیدند، وی پاسخ داد: آن بخش از اتفاقات پس از گل و حرکاتی که انجام دادم برای افرادی بود که می‌دانستم هنوز شماره من را دارند. این حرکت برای این افراد بود.

با گلزنی مهاجم اروگوئه‌ای در دیدار مهم بارسا و اتلیتکو، حالا سوارز در مقابل هر حریفی که در هفت سال گذشته با آن روبه‌رو شده گلزنی کرده است و بارسا نیز سی و یکمین قربانی او شد.

کد خبر 526262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.