مهدی: با درخواست اسکوچیچ سوپرجام قبل از آغاز لیگ برگزار نشد

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: قائدتا قبل از شروع لیگ، بازی سوپرجام برگزار نخواهد شد؛ درخواست سرمربی تیم ملی را قبول کردیم تا ملی‌پوشان آسیب نبینند.

به گزارش ایمنا، سهیل مهدی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: خوشحالیم که یک فصل دیگر را با کمک رسانه‌ها، باشگاه‌ها، هیئات فوتبال و … برگزار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در سال منتهی به جام جهانی با بازی‌های خوب به استقبال آن برویم و شاهد موفقیت تیم ملی باشیم.

وی درباره برگزاری مسابقات در روزهای آخر هفته خاطرنشان کرد: قائدتا وقتی قرار است مسابقات هر چهار یا پنج روز یک بار برگزار شود طبیعتاً نمی‌توان هر هفته در آخر هفته بازی‌ها را برگزار کنیم اما بازی‌ها را در ساعاتی برگزار کنیم هواداران بتوانند بازی‌ها را به خوبی تماشا کنند.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بیان داشت: با پالس‌هایی که معاون وزیر بهداشت فرستاده‌اند خیلی امیدواریم. از طرفی وزیر ورزش و جوانان و همچنین تلاش‌های مدیر فدراسیون در بحث تیم ملی را هم داریم. اجازه بدهید ابتدا در بعد بین‌المللی این مساله را داشته باشیم و سپس از این الگو برای دیدارهای داخلی هم استفاده می‌کنیم.

وی درباره به تعویق افتادن بازی هفته اول پرسپولیس گفت: اجازه بدهید ابتدا برنامه مسابقات مشخص شود. این منوط به قرعه‌کشی خواهد بود.

مهدی درباره شرایط میزبانی تیم‌ها در ورزشگاه‌های خانگی تصریح کرد: فرض بر این است که مسابقات در ورزشگاه‌های خانگی باشد. اگر خدای ناکرده بنا به شرایطی در ۲۰ روز تا یک ماه آینده تا شروع مسابقات ورزشگاه‌ها آماده نباشد باید یک ورزشگاه جایگزین انتخاب کنند اما شرایط بازی به مانند دیدارهای خانگی است. علی‌الحساب فعلاً ۲ تیم نساجی و مس رفسنجان هستند. فجرسپاسی هم نامه‌نگاری انجام داده است.

وی درباره زمان پایان لیگ گفت: ما باید سعی کنیم حوادثی که فصل پیش داشتیم را به حداقل برسانیم. خیلی از آنها مثل کرونا دست ما نبود. خوشبختانه روند واکسیناسیون این نوید را می‌دهد که انشالله روزهای خوبی در پیش است. نیم‌فصل اول با فشردگی مشخصی پیش می‌رود. بحث حضور تماشاگران و واکسیناسیون هست و نگرانی بابت آن نداریم. اجازه بدهید نیم فصل اول تمام شود. سپس درباره نیم‌فصل دوم صحبت می‌کنیم تا مسابقات با کمترین تأخیر تمام شود.

مهدی درباره برگزاری سوپرجام پیش از شروع لیگ اذعان داشت: قائدتا قبل از شروع لیگ نیست. درخواست سرمربی تیم ملی را قبول کردیم تا ملی‌پوشان آسیب نبینند. این یک بازی تقدیم هواداران خواهد شد.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پایان درباره اولویت بازی رو در رو به تفاضل گل در فصل جدید در صورت تساوی امتیازات تیم‌ها گفت: دستورالعمل و پیش‌نویس آن تقدیم هیأت رئیسه سازمان لیگ شده است. به احتمال خیلی زیاد ابتدا بازی رو دررو و سپس تفاضل گل خواهد بود.

منبع: ایرنا
کد خبر 526191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.