عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم مهرماه

در این بسته خبری از رکوردزنی بارگیری نخاله‌های ساختمانی تا میزان تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر و حضور تمامی پرسنل مدیریت شهری قدس در مخل کار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رکورد بارگیری نخاله‌های ساختمانی در زرند

جواد مهدوی، مسئول واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند از جمع آوری و بارگیری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر خبر داد و گفت: تخلیه غیر مجاز خاک، نخاله و ضایعات ساختمانی علاوه بر ایجاد اثرات مخرب زیستی محیطی و نازیبایی‌های بصری، آلودگی محیط زیست و بیماری‌های مختلف را نیز در پی خواهد داشت.

تکمیل تجهیزات ترافیکی مالخلیفه

داوود امیری، شهردار مالخلیفه، گفت: تجهیزات ترافیکی و سرعت گاه‌ها در این شهر تکمیل می‌شود.

تولید بیش از ۲۷ هزار تن آسفالت در کارخانه شهرداری اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از تولید حدود ۲۷ هزار تن آسفالت در شش ماه اول سال جاری تاکنون توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر خبر داد.

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه مقاوم سازی آبشار تاریخی ماسوله

شهردار ماسوله از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه تثبیت، مقاوم سازی و بازآفرینی محیطی آبشار این شهر تاریخی خبر داد.

بهسازی آسفالت در ۵۶ هزار مترمربع از معابر ناحیه مینودر

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: پیشگیری از ایجاد حوادث، ترافیک و بازسازی بافت شهری معابر از جمله اهداف مهم مدیریت شهری است که در همین راستا ۵۶ هزار مترمربع از معابر ترمیم و بهسازی شدند.

حضور ۱۰۰ درصدی پرسنل مجموعه مدیریت شهری قدس در محل کار

با توجه به اتمام مهلت واکسینه شدن پرسنل شهرداری و همچنین خروج شهرستان از وضعیت بحران کرونایی، به دستور محسن چیبایی سرپرست شهرداری قدس، از تاریخ شنبه دهم مهرماه، بخشنامه حضور ۵۰ درصدی کارکنان لغو و حضور ۱۰۰ درصدی پرسنل مجموعه مدیریت شهری قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل کار الزامی است.

آسفالت منطقه گردشگری باغ رستم

سرپرست شهرداری شهر اردل با بیان اینکه جاده منطقه گردشگری باغ رستم آسفالت خواهد شد، گفت: آسفالت کامل بافت قدیم شهر که بسیار در این حوزه ضعیف است در برنامه آتی شهرداری قرار دارد.

کمبود بودجه فرهنگی شهرداری‌های شرق تهران

مهدی حیدری، فرماندار دماوند با اشاره به اینکه شهرداری‌های شرق استان تهران از بودجه مناسب در زمینه فرهنگ بهره مند نیستند گفت: قانون ایجاد سازمانهای فرهنگی در شهرداری‌ها نیازمند تجدید نظر است.

عملیات دیوارکشی در ۱۹ مکان رها شده و خطرزا گرگان

محمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای عملیات دیوارکشی در ۱۹ مکان رها شده و خطرزا خبر داد و گفت: در اجرای بند ۱۴، ماده ۵۵ و ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها در ۶ ماهه ۱۴۰۰ تعداد ۱۹ مکان مورد عملیات دیوارکشی و رفع خطر قرار گرفت.

امکان پرداخت عوارض خودرو در دفاتر پیشخوان دولت بروجرد

حمزه گودرزی، مدیر درآمدهای عمومی شهرداری بروجرد از ایجاد زیرساخت لازم برای پرداخت عوارض خودرویی از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و افزود: پرداخت عوارض خودرو به عنوان ارائه خدمات بیشتر و متنوع‌تر الکترونیکی به شهروندان، جزئی از برنامه‌های این شهرداری برای تشکیل شهر الکترونیک است.

کد خبر 526190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.