رصد مسائل جامعه و تولید محتوای مناسب در دستور کار پلیس است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، گفت: باید همکاری مشترک بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه شکل بگیرد و این مأموریت مشترک باعث تنویر افکار عمومی و ارتقای امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی ظهر- ۱۰ مهرماه- امروز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ها با فرمانده انتظامی و پلیس‌های تخصصی، اظهار کرد: نیروی انتظامی و رسانه مأموریت مشترکی در جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند، این مأموریت مشترک باعث تنویر افکار عمومی و ارتقای امنیت در جامعه است.

وی اضافه کرد: اگر قرار است نیروی انتظامی استان اصفهان و اصحاب رسانه با همدیگر یک مأموریت مشترک اجرا کنند، برای به سرانجام رساندن این مأموریت باید در این جهت ارتباط مستمر، برگزاری جلسات مداوم و داشتن تعامل شبانه‌روزی علاوه بر مکالمه‌های تلفنی و مکتوب روزمره را داشته باشند.

باید نیروی انتظامی همیشه پاسخگوی مردم باشد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: باید تعاملات رسمی به گونه‌ای باشد که نیروی انتظامی همیشه پاسخگوی مردم باشد و اصحاب رسانه در این حوزه مشترک بتوانند مأموریت خود را با اطلاع‌رسانی دقیق، صریح و شفاف به جامعه در حوزه مسائل پلیسی داشته باشند.

کریمی خاطرنشان کرد: باید همکاری مشترک بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه شکل بگیرد و این اتفاق در صورتی محقق می‌شود که سطح تعاملات در حد مطلوب و عالی باشد، این نوع تعامل زمانی برقرار می‌شود که بتوانیم برنامه کاری مشترکی با اصحاب رسانه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان از رصد مسائل جامعه شروع می‌شود و تولید محتواهای متناسب با آن رصد در دستور کار قرار می‌گیرد، از سوی دیگر اطلاع‌رسانی و بارگذاری این اطلاعات و در دسترس قرار دادن آن برای عموم جامعه و در اختیار گذاشتن بخشی از اطلاعات برای خواص جامعه است و محقق شدن این برنامه با همکاری و هم افزایی ارتباط اصحاب رسانه میسر می‌شود.

کد خبر 526182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.