پرداخت کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی و اتوبوس شیراز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از پیگیری اختصاص تسهیلات کمک هزینه حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان اتوبوس و تاکسی توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیمان باباخانی با اعلام خسارت و رکود درآمدی و معیشتی رانندگان تاکسی و اتوبوس در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: با پیگیری همه جانبه و اصولی برای برقراری و اختصاص تسهیلات مستمر از طریق مجلس شورای اسلامی برای جبران رکود درآمدی و معیشتی رانندگان تاکسی و اتوبوس در شیراز اقدام شده است.

وی افزود: از سال ۹۱ تاکنون هیچ گونه تسهیلات کمک هزینه بیمه تأمین اجتماعی به رانندگانی که وارد ناوگان کلانشهر شیراز شده‌اند، ارائه نشده است.

باباخانی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اقدام به راه اندازی سرویس رایگان از پایانه نارنجستان به آرامستان بهشت احمدی (خرامه) کرده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز ادامه داد: این سازمان در روز پنجشنبه از ساعت ۳۰ و ۱۴ دقیقه تا ۳۰ و ۱۸ دقیقه و جمعه‌ها نیز از ساعت ۳۰ و ۸ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه مسافران بهشت احمدی را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کند.

منبع: مهر

کد خبر 526071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.