رئیسی: استاندار در گره‌گشایی از مشکلات مردم یزد کوشا باشد

رییس جمهور در حکم انتصاب استاندار یزد نوشت: امید است با اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در متن حکم سید ابراهیم رئیسی خطاب به مهران فاطمی آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۴ مهر ۱۴۰۰ هیأت محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «استاندار یزد» منصوب می‌شوید.

وی در این حکم افزود: امید است با اتکا به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاک دستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره‌گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در توسعه زیرساخت‌های استان به ویژه در حوزه معدن و صنعت گردشگری با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد آن استان و تعامل بایسته با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مجدانه تلاش کنید.

رئیسی در این حکم توفیقات استاندار جدید یزد را در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

کد خبر 526036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.