«‌رؤیای اصفهان» بخشی از پازل ‌باشگاه شهراندیشان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سلسله نشست‌های «‌رؤیای اصفهان» که بر پایه گفت‌وگو بنا شده است می‌تواند بخشی از پازل «‌باشگاه شهراندیشان» باشد.

مصطفی نباتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های «‌رؤیای اصفهان» اظهار کرد: شورای شهر رویکرد، ایدئولوژی و رویاهای خود برای اصفهان را در زمان انتخابات اعلام و شهردار نیز چشم‌انداز تحقق شهر اسلامی را متناسب با شعار شورای شهر تعریف کرد.

وی با بیان اینکه این چشم‌انداز یک مسیر و نگاه دارد و روی بهبود مسیر حرکت کرده است، افزود: شاید محقق شدن آن به‌طور کامل در دوره ششم امکان پذیر نباشد اما در مسیر تحقق این رؤیا پیش می‌رویم تا اصفهان شهر خوب زندگی شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری سلسله گفت‌وگوهای اهالی فرهنگ و هنر درباره آینده اصفهان و رویایی که برای آن دارند، تصریح کرد: رؤیا می‌تواند به رفع چالش‌های امروز جامعه کمک کند بدین سبب رؤیا داشتن برای اصفهان یک دغدغه مشترک میان حوزه هنری، شورای شهر و اندیشکده زنجیره گفت‌وگو شد.

وی با بیان اینکه گفت‌وگو این مسیر را روشن می‌کند زیرا در گفت‌وگو تأمل، شنود و صبر مؤثر در درک اندیشمندان مختلف وجود دارد، گفت: سلسله نشست‌های «‌رؤیای اصفهان» که بر پایه گفت‌وگو بنا شده است می‌تواند بخشی از پازل «‌باشگاه شهراندیشان» باشد.

کد خبر 525990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.