احیای حق و عدالت در شهر / جهاد به معنی مبارزه با فساد است

شهردار اصفهان گفت: تلاش می‌کنم در مأموریتی که بر عهده گرفته‌ام حق و عدالت را احیا کنم حتی اگر در این راه آسیب ببینم.

به گزارش ایمنا، علی قاسم زاده شهردار اصفهان، جمعی از مدیران شهری و مسئولان بسیج استان اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان مهدی، مجید و مرتضی یار محمدیان دیدار و گفت و گو کردند.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برخی از عناصر فرهنگ، شاکله‌ای است که با هیچ موضوعی قابل قیاس نیست، اظهار کرد: جامعه، خرده فرهنگ‌های مهمی دارد که باید به آن توجه شود، بر همین اساس جهاد و شهادت یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در جامعه است.

وی ادامه داد: جهاد به معنی مبارزه با فساد است. فساد ستیزی به عنوان یک روحیه جهادی باید در همه وجود داشته باشد تا بتوانیم با فساد مبارزه و در مقابل آن ایستادگی کنیم.

قاسم زاده اظهار امیدواری کرد: همه افراد در هر پست و مقامی بتوانند فساد ستیزی را سرلوحه کارشان قرار دهند و با سربلندی از این مسیر خارج شوند. انتظار می‌رود، فرهنگ احیا و حق و عدالت در جامعه نهادینه شود و همه ما روحیه جهادی پیدا کنیم و برای احیا حق با تمام توان تلاش کنیم و از منافع خود در این راه بگذریم.

شهردار اصفهان افزود: شهادت به این معناست که ما حاضریم در راه احیای حق و عدالت از جان خود بگذریم. من نیز به عنوان شهردار اصفهان تلاش می‌کنم در مأموریتی که بر عهده گرفته‌ام حق و عدالت را احیا کنم حتی اگر در این راه آسیب ببینم.

قاسم زاده در خصوص حمایت مالی و معنوی از خانواده شهدا در شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این راستا بخشی از بودجه فرهنگی در شورای اسلامی شهر برای احداث موزه دفاع مقدس و اجرای برنامه‌هایی در هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

احیای حق و عدالت در شهر / جهاد به معنی مبارزه با فساد است

توجه مدیریت شهری اصفهان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

در ادامه رحیم یار محمدیان، پدر بزرگوار سه شهید اظهار کرد: فرزندان شهیدم از استعداد و هوش زیادی بهره‌مند بودند به طوری که امام جمعه وقت اصفهان پیشنهاد داد فرزندم مهدی برای دیدار با رهبر انقلاب به تهران برود، اما قبل از این دیدار، مهدی به شهادت رسید.

وی افزود: افرادی که در کشور پست و مقامی دارند، مسئولیت سنگینی را به دوش می‌کشند و باید به خوبی به مردم خدمت کنند.

این پدر شهید اظهار کرد: خوشحال شدم که شهردار اصفهان با ما دیدار و گفت و گو کردند و از مدیریت شهری بابت اقداماتی که انجام دادند، تشکر می‌کنم، اگر همه ما در کنار هم باشیم می‌توانیم در مقابل مشکلات کشورمان پیروز شویم پس باید دست در دست هم در مقابل مشکلات ایستادگی کرده و آنها را حل کنیم.

کد خبر 525838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.