نیازمند نردبان هیدرولیکی هستیم

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان ها و انبوه سازی‌های شهر ایلام نردبان هیدرولیک ۳۲ متری از تجهیزات مورد نیاز و ضروری این سازمان است.

به گزارش ایمنا، نصرت‌الله لطفی در نشست خبری اظهار کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۳۲٠ مورد عملیات اطفا حریق، ۵۶۸ مورد عملیات امداد و نجات، ۱۱۵ مورد مارگیری انجام و ۱۵۸ مورد دستورالعمل ایمنی برای پروانه‌های ساختمانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد نجات سبک و سنگین در سه ایستگاه آتش نشانی سطح شهر ایلام در راستای خدمات رسانی به مردم فعال است، افزود: در شهریور امسال در مجموع ۱۲۱ عملیات امداد و نجات در شهر ایلام انجام شده و منجر به نجات ۱۲۱ نفر شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۹۸ مورد حادثه در سطح شهر ایلام رخ داده که از این تعداد ۶۱ مورد مربوط به آتش سوزی منزل مسکونی و خودروها بوده است.

لطفی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی ایلام نیازمند نردبان هیدرولیکی است، ادامه داد: با توجه به افزایش ارتفاع ساختمان‌ها و انبوه سازی های شهر ایلام نردبان هیدرولیک ۳۲ متری از تجهیزات مورد نیاز و ضروری این سازمان است تا اگر آتش سوزی در طبقات بالای ساختمانی رخ دهد کار اطفا حریق و امداد و نجات افراد گرفتار در حریق‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه حدود ۳٠٠ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرفته می‌شود که از این تعداد تماس حدود ۱۰ مورد مزاحم هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از به کارگیری بانوان آتش‌نشان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ایلام خبر داد و گفت: در این راستا رایزنی‌های لازم انجام گرفته و در صورت موافقت این امر مهم اجرایی می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 525831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.