مصمم به اتمام پروژه مسقف سازی گلزار شهدا هستیم

شهردار زرین شهر گفت:مدیریت شهری در دوره ششم، مصمم به تأمین اعتبار لازم برای پایان عملیات اجرایی پروژه مسقف سازی گلزار شهدا زرین شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی گلزارهای شهدا را فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی در سایه فداکاری و ایثار شهدا و ایستادگی خانواده آنان به دست آمده است و قطعاً تک تک افراد جامعه مدیون شهدا و ایثارگران هستند.

وی با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب و فصل الخطاب بودن دستور ایشان در خصوص ساماندهی گلزار شهدا، افزود: شهدا هیچ نیازی به ما ندارند چراکه آنان با حضور در میدان عمل ولایت پذیری و دفاع از کیان میهن اسلامی را معنا بخشیدند اما همچنان بعد از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی متأسفانه آنگونه که باید حق شهدا و خانواده‌های آن‌ها ادا نشده و ما باید وظیفه خود را در قبال آنها ادا کنیم.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: یکی از ابعاد مهم گلزارهای شهدا اهمیت و تأثیر تاریخی آن بر نسل‌های مختلف است و قطعاً مزار هر شهید می‌تواند به‌عنوان سند تاریخی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باقی بماند از این رو باید مسئولیت خود را به گونه‌ای انجام دهیم تا بوی ایثار و شهادت را به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب انتقال دهند.

وی تصریح کرد: شهدا امامزادگان عشق هستند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین از این رو شهروندان و خانواده شهدا در ایام مختلف سال این مکان مقدس را انتخاب می‌کنند تا ساعتی را در کنار مزار افرادی سپری کنند که از جنس فرشتگان الهی به شمار می آیند که در دفاع از کیان نظام و انقلاب ندای رهبر زمان خود را لبیک گفته و برای این ملت افتخار آفریدند.

اسماعیلی احمدی اتمام پروژه مسقف سازی گلزار شهدای زرین شهر را افتخاری برای مدیریت شهری دانست و عنوان کرد: پدران و مادران شهدا امروز به سنی رسیدند که برخی از آن‌ها به سختی قدم‌های خود را تا زیارتگاه عزیز خود بر می‌دارند و قطعاً مسقف نبودن گلزار شهدای زرین شهر در فصل‌های مختلف اجازه پنج دقیقه زیارت را به پدران و مادران شهدا نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت فضاسازی سازی گلزار شهدا، حفاظت از قبور شهدا در برابر نور آفتاب و بارش باران و… و همچنین رفاه حال خانواده شهدا و آحاد شهروندان در زمان زیارت قبور شهدا اتمام پروژه مسقف سازی گلزار شهدای زرین شهر با هدف رفع دغدغه‌های کارشناسان فرهنگی، فعالان رسانه‌ای و خانواده‌های شهدا در دستور کار مدیریت شهری به عنوان پروژه‌ای دارای اولویت قرار خواهد گرفت.

شهردار زرین شهر هزینه کردن برای ساماندهی گلزارهای شهدا را، سرمایه‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در دوره ششم، مصمم به تأمین اعتبار لازم برای پایان عملیات اجرایی پروژه مسقف سازی گلزار شهدا بوده از این رو پس از بررسی‌های لازم پروژه توسط کارشناسان شهرداری لایحه مورد نیاز به شورای اسلامی شهر تقدیم خواهد شد تا پس از اخذ مجوزات لازم این پروژه در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

کد خبر 525800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.