تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس کافی نیست

سرپرست شهرداری فردیس گفت: تجهیزات آتش نشانی شهرداری فردیس به تناسب جمعیت نیم میلیون نفری این شهر کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا آژیر پیش از ظهر امروز (پنجشنبه! در آئین تقدیر از آتش نشانان شهرداری فردیس که به مناسبت گرامیداشت "هفتم مهر ماه روز آتش نشان" برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس در هنگام تأسیس شهرداری از هیچ امکاناتی برخوردار نبود، اظهار کرد: در چهار سال گذشته نیروهای سازمان آتش نشانی مضاف بر موضوع خدمت کردند و با وجود کمبود تجهیزاتی صبورانه و با فداکاری توانستند عملیات‌های سخت و طاقت فرسا را به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس فقط روی کاغذ از شهرداری کرج جدا شده است، گفت: شهرداری کرج اگر برای خدمت به مردم مسر بودند باید طی چهار سال گذشته ده‌ها جلسه برگزار و پیگیری می‌کردند که تجهیزات و ادوات سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس به طور منصفانه به این سازمان تحویل داده شود.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به همکاری شورای اول شهر فردیس برای تخصیص بودجه برای خرید تجهیزات آتش نشانی و مسائل رفاهی آتش نشانان، تصریح کرد: متأسفانه تجهیزات و ادوات آتش نشانی به طور درست از محل بودجه در نظر گرفته شده خریداری نشد.

وی عنوان کرد: امید داریم در سال جاری با توجه به بودجه قابل توجه تصویب شده، پس از تشکیل کمیته فنی و مطالعات لازم، نسبت به خرید تجهیزات آتش نشانی اقدام کنیم.

آژیر با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس پیش از انتزاع از کرج، از امکانات، حق درجه و … بهره مند بودند که پس از انتزاع همه آنها قطع شد، خاطرنشان کرد: میزان فعالیت در همه حوزه‌های شهرداری فردیس به مراتب بیشتر از پست‌های هم تراز در شهرداری کرج است؛ تمام آتش نشانان در شهرهای هم جوار این حقوق را دریافت می‌کنند، زیبنده شهر فردیس نیست که همکاران آتش نشانمان از این موارد برخوردار نباشند.

وی با اشاره به جدیت و همدلی شورای دوم شهر فردیس در موضوعات رفاهی پرسنل، تاکید کرد: در صدد هستیم با برگزاری کمیته فنی و انجام مطالعات، لایحه‌ای دو فوریتی در خصوص مسائل رفاهی پرسنل به شورای شهر تقدیم کنیم تا پس از تصویب و انجام مراحل قانونی به مرحله اجرا در آید.

کد خبر 525755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.