تأکید وزیر ورزش بر توجه به مسئله جوانان

سجادی گفت:علاوه بر ورزش،موضوع جوانان نیز یکی از دغدغه‌های ما در وزارت ورزش است،طوری که در هر جا حضور یابیم،موضوع جوانان را حتما پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در حاشیه سفر به شهرستان شهربابک در جمع خبرنگاران گفت: علاقه‌مندی و تنوع ورزشی در شهرستان شهربابک بسیار امیدوار کننده بود، لذا از دست اندرکاران حوزه تربیت بدنی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تشکر می‌کنم که تا اینجای کار با همه کمبودها اوضاع را مدیریت کردند و ورزش استان کرمان نمره قبولی می‌آورد.

او افزود: برخی موارد در ورزش استان کرمان نیاز به توجه ویژه و برخی طرح‌ها نیاز به تسریع، تکمیل و حمایت دارد و خوشبختانه امروز با کمک بخش خصوصی استخری استاندارد با کادری تحصیل کرده در این شهرستان افتتاح شد که جای امیدواری دارد.

سجادی تصریح کرد: ظرفیت ورزشی شهرستان شهربابک مانند سایر نقاط استان کرمان، ظرفیت بالقوه و فوق العاده‌ای است که بنا به تکلیف آن‌ها را فهرست کرده و در رأس اولویت‌ها قرار داده می‌شود و در سایر نقاطی که در این سفر بازدید و دیدار داریم نیز به همین گونه عمل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: متأسفانه از برخی نقاط استان کرمان فرصت بازدید نداریم که ان شاالله حتماً در اولین فرصت از نیمه جنوبی این استان نیز بازدید خواهیم داشت.

سجادی افزود: از غروب روز گذشته که وارد استان کرمان و شهرستان سیرجان شدیم، آنچه را که دیدیم بسیار ارزشمند بود و آنچه شنیدیم عمر گرانبهای عزیزانی بوده است که برای اعتلای ورزش و موضوع جوانان صرف شده بود.

او به بازدید از اماکن و آکادمی‌های ورزشی شهرستان سیرجان اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال بانوان سیرجان را برای شرکت در لیگ آسیایی بدرقه کردیم که تمام آن‌ها نمایندگان شایسته‌ای برای استان کرمان و جمهوری اسلامی ایران خواهند بود که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

سجادی تاکید کرد: دست اندرکاران و کادر تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ایرانی هستند و این روزها همه دوست داریم تا بیشتر به بنیه فنی خود تکیه کنیم و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری اولویت استفاده از مربیان داخلی باشد و خوشبختانه در این استان نیز با مربیان داخلی کارهای بزرگی انجام شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران ارزشمند و ظرفیت خدادادی در زمینه ورزش در استان کرمان وجود دارد و به نحو احسنت برای استفاده از این ظرفیت در حال برنامه ریزی هستیم.

سجادی بیان کرد: همه ما ورزشکاران پناهگاه و زیارتگاهی به نام حاج قاسم سلیمانی داریم و با انرژی که از این استان می‌گیریم در ماه‌ها و سال‌های پیش رو در موضوع ورزش و جوانان کشور در ابعاد مختلف باشیم.

او افزود: ورزش همگانی یکی از لازمه‌های کشور است و در حوزه ورزش قهرمانی نیز حداقل آورده‌های آن غرور ملی، عزت، امید و شادی و شعف پس از پیروزی ورزشکاران در میادین ملی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: فرهنگ ورزش باید در جامعه ترویج پیدا کند و هر کاری در ورزش نیاز به برنامه ریزی و فعالیت شبانه روزی دارد.

سجادی به ادغام سازمان جوانان در سازمان تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع جوانان یکی از دغدغه‌های ما در وزارت ورزش و جوانان است و در هر استانی که حضور پیدا کرده، موضوع جوانان را حتماً پیگیری می‌کنیم.

او تصریح کرد: سفرهای استانی شاید برای همکاران و مسئولان زحمت داشته باشد، اما این زحمت را به جان می‌خریم تا اتفاقاتی رخ دهد که هر روز بهتر و بیشتر در جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: فهرستی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی کشور داریم و آمایش سرزمین را نهایی می‌کنیم و بر اساس این آمایش طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالا حتماً تمام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 525746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.