عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم مهرماه

در این بسته خبری از استقرار ۶۰ دستگاه اتوبوس در شلمچه تا بهره برداری از ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی در گلستان و کمبود تجهیزات آتش نشانی دیر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای ۲.۷ کیلومتر زیرسازی و آسفالت محور اصلی اسماعیل‌آباد

محمد ابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: با هدف سهولت در تردد و جلوگیری از تصادفات عملیات زیرسازی و آسفالت محور اصلی اسماعیل‌آباد به طول ۲.۷ کیلومتر انجام شد.

استقرار ۶۰ دستگاه اتوبوس با محوریت شهرداری خرمشهر در شلمچه

فرهاد دربندی، سرپرست شهرداری خرمشهر خاطر نشان کرد: بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با محوریت شهرداری خرمشهر و با مشارکت شهرداری‌های معین نظیر اهواز، آبادان، ماهشهر و مینو شهر در شلمچه به صورت شبانه روزی و رایگان روند جا به جایی زائرین اربعین حسینی در مسیر بازگشت، از مرز شلمچه به محدوده شهری را بر عهده دارند.

آتش نشانی دیر امکانات سخت افزاری مناسبی دارد

یوسف رنجبر، شهردار بندر دیر با بیان اینکه آتش نشانی شغلی پرمخاطره و ایثارگرانه است و باید قدر این نیروها را بدانیم، گفت: شهرداری بندر دیر در تجهیز نیروهای آتش نشانی به امکانات و تجهیزات جدید موفق بوده است و این نیروها با داشتن امکانات سخت افزاری مناسب، مأموریت‌های خود را با موفقیت انجام می‌دهند.

بهره برداری از ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی در گلستان

عفت همدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از احداث و بهره برداری هفده ایستگاه آتش‌نشانی در سال جاری، در شهرستان‌های این استان خبر داد.

بجنورد با کمبود پاکبان مواجه است

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد گفت: شهرداری با کمبود نیروی خدماتی مواجه است و عمده نیروهای شهرداری در بخش پاکبانان در آستانه بازنشستگی هستند.

برگزاری دوره‌های یادگیری فرهنگ تغذیه سالم در خانه‌های فرهنگ شهرداری گرگان

۱۰ کارگاه یادگیری فرهنگ تغذیه سالم در محله‌های مختلف گرگان از طریق خانه‌های فرهنگ توسط مرکز آموزش و توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گرگان در حال برگزاری است.

۲ ایستگاه آتش‌نشانی کوهسرخ جوابگوی مواقع بحرانی نیست

مهدی عبدالله‌نژاد، سرپرست آتش‎نشانی شهر ریوش گفت: شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا، ۲۲۰۰ کیلومتر مساحت و ۳۰ هزار نفر جمعیت فقط دو ایستگاه آتش‌نشانی دارد که اصلاً جوابگوی نیازها در مواقع بحرانی نیست.

احداث جایگاه کمک‌های اولیه در ورودی بازار ماسوله

یوسف نیرویی، شهردار ماسوله از احداث جایگاه ویژه کمک‌های اولیه در ورودی بازار این شهر خبر داد.

تجهیزات آتش نشانی بجنورد در حد استاندارد است

مجید گریوانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: امروز به سطحی از امکانات نیروی انسانی رسیده‌ایم که از استانداردترین سازمان‌ها در کشور در تعداد نیروی انسانی و تجهیزات حفاظت فردی هستیم.

امدادرسانی آتش‌نشانان آران و بیدگل به ۴۵۷ مورد حادثه و حریق

منوچهر برزگر، مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: آتش نشانان این خطه در نیمه نخست امسال ۴۵۷ مأموریت برای امدادرسانی حادثه‌ها و اطفای حریق انجام دادند.

کد خبر 525629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.