قاسم‌زاده: تمرکز مدیریت شهری بر خدمت به مردم است

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر با استاندار اصفهان دیدار و بر ادامه همکاری و تعامل میان مدیریت کلان استان و مدیریت جدید شهری تاکید کردند.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی، استاندار اصفهان در دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، با ابراز خرسندی از حضور اعضای جدید شورای اسلامی شهر در این جایگاه اظهار کرد: از حضور آقای قاسم زاده نیز به عنوان شهردار اصفهان بسیار خوشحال شدم چراکه این وفاق بین شورا و شهرداری جای خرسندی دارد.

وی افزود: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر از امتحانات الهی است و به گفته رهبر معظم انقلاب، رأی مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

استاندار اصفهان ادامه داد: در جریان برگزاری انتخابات تلاش ما اجرای قانون بود و وقتی نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر را متوجه شدم، اظهار خوشحالی کردم چراکه اعضای کنونی از سابقه خوبی برخوردارند و شهرداری فرهنگی برای شهر اصفهان انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما همه سربازان نظام جمهوری اسلامی هستیم و اکنون فقط دولت عوض شده است و باید اگر مصلحت باشد در سنگری دیگر خدمت کنیم.

رضایی با بیان اینکه طی ۳۵ ماه حضورم در استانداری اصفهان به هیچ مسئله دید و نگرش سیاسی نداشتم، گفت: سعی ما این بود که از همه نیروها و ظرفیت‌ها برای رفع موضوعات استفاده کنیم که یکی از جلوه‌های آن جلسه با همه چهره‌ها با انواع مختلف گرایش‌های سیاسی برای حل مسئله آب اصفهان بود.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای تیم جدید مدیریت شهری اصفهان، اظهار کرد: می‌توانم حاصل ۳۵ ماه تجربه خود در موضوعات مختلف از جمله آب را در اختیار مدیریت شهری جدید قرار دهم.

قاسم‌زاده: تمرکز مدیریت شهری بر خدمت به مردم است

مدیریت شهری از حاشیه‌ها دور خواهد ماند

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان خطاب به استاندار اظهار کرد: همت شما در حل مسائل استان اصفهان به خصوص موضوع آب، فارغ از خط کشی‌های سیاسی، جای تقدیر دارد. در پایان کار فقط کارنامه‌ای از افراد باقی می‌ماند که باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: آگاهی جامعه از بازی‌های سطحی بالاتر بیاید و منافع کشور مدنظر قرار گیرد چراکه بخش عمده‌ای از انرژی افراد صرف حاشیه‌ها می‌شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هدف ما این است که از حواشی به دور بوده و منشأ خدمت به مردم باشیم.

قاسم‌زاده: تمرکز مدیریت شهری بر خدمت به مردم است

تکریم مدیران سابق و معارفه شهردار جدید اصفهان

محمد نور صالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه با ابراز خرسندی از فعالیت‌های استاندار اظهار کرد: شورای اسلامی شهر نیز با هدف خدمت به مردم کار خود را از نیمه مردادماه آغاز کرد و توانست بعد از حدود ۲۰ روز به گزینه نهایی برای انتخاب شهردار برسد.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل استاندار اصفهان برای طی شدن روند قانونی و رسمی امضای حکم شهردار اصفهان، گفت: فردا نیز با حضور امام جمعه اصفهان و جمعی از مدیران، مراسمی برای تکریم مدیران قبلی شهرداری و معارفه مدیریت جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 525606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.