توسعه و تجهیز ناوگان امدادی ضروری است

سرپرست شهرداری بندرعباس گفت: آموزش و افزایش آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش‌نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

عبدالحسین ارجمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با گرامیداشت هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: آتش نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه‌های خطر هستند که جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا از جان و مال انسان‌ها حفاظت کنند.

وی افزود: آتش‌نشانان فرشته‌های نجاتی هستند که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی مردم، خاموش کنند.

سرپرست شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تاریخ گواه این فداکاری عظیم و خطیر است، خاطرنشان کرد: تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

ارجمند خاطرنشان کرد: تاکید بر آموزش عمومی و آموزش پرسنل، تأمین تجهیزات فردی، ماشین‌آلات و… از رویکردهای مهم شهرداری بندرعباس در این حوزه است. این حرفه فراتر از یک شغل بلکه به مثابه ایثاری بزرگ و عشقی عمیق است که قدردانی از آن در قالب واژگان میسر نیست.

سرپرست شهرداری بندرعباس با تبریک این روز به آتش‌نشانان شهر، گفت: این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت جایگاه انسان‌های متعهد و شرافتمندی بپردازیم که از جان و آسایش خود می‌گذرند تا زندگی بخشند.

کد خبر 525581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.