آتش‌نشانان شهرداری گلپایگان تجلیل شدند

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان گفت: در طول یکسال گذشته ۱۸ هزار و ۲۵۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلجی امروز- چهارشنبه هفتم مهرماه- در آئین تجلیل از آتش‌نشانان شهرداری گلپایگان با تبریک روز آتش‌نشانی، اظهار کرد: هفتم مهرماه یادآور دلیر مردانی است که با شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی برای نجات جان هموطنان دل به حادثه می‌زنند.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان، گفت: طول یکسال گذشته ۱۸ هزار و ۲۵۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان برقرار شده که برخی تماس‌ها مربوط به حریق و حوادث و تعدادی دیگر در زمینه ارائه مشاوره ایمنی به شهروندان بوده است.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان گفت: در یکسال گذشته ۳۸۲ عملیات توسط مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان انجام شد که ۱۷۷ مورد مربوط به حریق و ۲۰۵ مورد مربوط به حوادث بوده است که ۱۲ نفر مصدوم و یک نفر فوت و ۱۹۴ نفر نجات یافتند.

حلجی تصریح کرد: تجهیز و مجزا کردن اتاق کنترل فرمان ۱۲۵ و اضافه شدن خط تلفن عملیات ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان از دیگر اقدامات واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان است.

وی افزود: در دو ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان ۱۹ پرسنل مشغول هستند.

کد خبر 525575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.