پیشگیری از حوادث با آموزش همگانی میسر می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز آتش نشان گفت: امیدوارم با ایجاد زمینه‌های مناسب ،آموزش همگانی و فرهنگ سازی شاهد پیشگیری از بروز حوادث مختلف باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"روز هفتم مهر ماه سال یکهزار و سیصد و پنجاه و نه، طی حمله هوایی دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان، آتش نشان‌های منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات اطفا هواپیماهای دشمن مجدد اقدام به بمباران پالایشگاه کردند که منجر به شهادت بسیاری از آتش نشان‌ها شد.

این روز بزرگ از ایام خدا که همواره با سابقه‌ای از رشادت و ایثار دلاورانی از جنس مردم که بی نام و نشان بر دل حوادث می‌زنند تا جان و مال شهروندان را از خطر حفظ نموده و نجات دهند همراه بوده و روز " آتش نشانی و ایمنی " نام گرفته است به آتش نشان‌ها و مهندسین ایمنی شهرم اصفهان زیبا و کشورم ایران عزیز که فعالیت‌هایشان سال‌ها و سالهاست با رشادت، دلاوری، ایثار و شهادت پیوند خورده است و نمونه‌های بارز آن را در سال‌های اخیر نیز شاهد بوده‌ایم، تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال، برای آن عزیزان صحت و سلامت و برای خانواده‌های ایشان اجر جزیل خواستارم و امید داریم با ایجاد زمینه‌های مناسب آموزش همگانی و فرهنگ سازی شاهد پیشگیری از بروز حوادث مختلف باشیم. "

کد خبر 525490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.