نمایش شرافتمندانه‌ شریف؛ مسی اولین گلش را زد

شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا، شاهد اتفاقات عجیبی بود، از شکست سنگین پورتو، تا باخت رئال به شریف و کامبک اتلتی و گلزنی طارمی به تیم کلوپ، که جالب بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته سه شنبه _ ۶ مهر ماه _ هفته‌ی دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که نتایج عجیب و جالبی در این هفته رقم خورد.

گروه A

در این گروه دو تیم پولدار اروپایی به مصاف هم رفتند که مالکان عرب آنها را ساپورت می‌کنند. پاری سن ژرمن در خانه مقابل منچستر سیتی قرار گرفت. بازی در اختیار شاگردان پپ بود و PSG هم با ستاره‌های پرشمارش مخصوصاً در خط حمله، حملاتی روی دروازه ی سیتیزن ها ترتیب می‌داد. دقیقه‌ی ۴ ادریسا گانا گل زد. نیمه دوم هم علی رقم فشار سیتی و در اختیار داشتن مالکیت توپ، این مسی بود که با یک حرکت انفجاری در همکاری با امباپه، به زیبایی هر چه تمام تر اولین گلش را در پارک دو پرنس برای فرانسوی‌ها جشن گرفت تا از زیر فشار خارج شود. منچستر سیتی با ۷ گل خورده و تیم‌های تحت هدایت پپ با ۷ گل از هیچ بازیکنی به اندازه مسی گل نخورده اند.

همچنین مسی ۳۵ بازی مقابل تیم‌های انگلیسی انجام داده و آمار ۲۷ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده است.

در دیگر دیدار، لایپزیگ آلمان که زمانی که ناگلزمن را روی نیمکت مربیگری از دست داده، با ژوزه مارش روند سینوسی را تجربه می‌کند. شب گذشته هم کلوپ بروخه در سرزمین ژرمن‌ها به راحتی از سد آلمانی‌ها گذشت و پشت سر پاریس ۴ امتیازی، بخاطر تفاضل گل در رده‌ی دوم ایستاد.

گروه B

تیم فوتبال پورتو در دراگائو با اشتباهات پر شمار بازیکنانش به سختی مجازات شد. تیم یکدستی که کلوپ درست کرده نتیجه‌ی پنج بر یک را رقم زد. در این بازی ستاره‌ی ایرانی پرتغالی‌ها مثل همیشه درخشان بود و یک تنه جور هم تیمی‌هایش را کشید و دروازه ی تیم کلوپ را باز کرد تا همچنان به درخشش ادامه دهد و ثابت کند که لایق حضور در یک تیم درجه یک اروپایی است.

در دیگر دیدار میلان پیولی که روند خوبی در سری آ دارد، مقابل آتلتیکو شکست خورد. روسونری ابتدا با گل لیائو پیش افتاد، دقیقه ۱۵ و ۲۹ فرانک کسیه دو کارت زرد گرفت و اخراج شد تا کار برای میلان سخت شود و به لاک دفاعی برود. مقاومت آنها خوب بود اما در اتفاقی عجیب، گریزمانی که از زمان پیوستن به روخی بلانکوس گل نزده بود، پایش به گلزنی باز شد و سپس هم سوارز دقیقه ۹۷ گل برتری را زد تا بهت و حیرت سن سیرو را فرا بگیرد.

در جدول لیورپول ۶ و اتلتی ۴ امتیازی اند.

گروه C

در اولین بازی این گروه آژاکس رو به روی هواداران خودی نمایش دلپذیری ارائه داد و با دو گل از سد بشیکتاش ترکیه گذشت تا با شش امتیاز و تفاضل گل مثبت شش در صدر جدول قرار داشته باشد. ضمن اینکه دورتموند هم در خانه به سختی با تک گل دونین مالن اسپورتینگ را از پیش رو برداشت تا همچنان به رقابت با تیم تن‌هاخ برای صدرنشینی ادامه دهد. اتفاقی که در این بازی رخ داد، کلین شیت کردن زنبورها بود که در چند بازی اخیر در انجام آن ناکام بودند.

گروه D

داستان عجیب این گروه در بازی دوم رخ داد. ابتدا شاختار در اوکراین از تیم سیمونه اینزاگی (اینتر) پذیرایی کرد اما این بازی مثل هوای اوکراین سرد بود و اتفاق خاصی در آن رخ نداد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در بازی دیگر این گروه رئال مادرید پر افتخار ترین تیم جام به مصاف شریف مولداوی رفت. تصور می‌شد کهکشانی‌ها کار راحتی داشته باشند، اما شریف بازی اول را برده بود و صدرنشین بود. دقیقه ۲۵ گل اول وارد دروازه لوس بلانکوس شد تا همه شوکه شوند. زمان گذشت و بنزما دقیقه ۶۵ بازی را به تساوی کشاند، اما دقیقه ۹۰ آب سردی بر پیکر مادریدی‌ها ریخته شد و حساب کار دو بر یک شد. رسانه‌های جهان در حیرت بودند که چطور یک تیم ناشناخته با چنین نمایشی صدرنشین گروهی است که اینتر و رئال حضور دارند.

کد خبر 525470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.